גנטיקה בסוכרת 1 ובדיקות דם לנוגדנים

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • גנטיקה בסוכרת 1 ובדיקות דם לנוגדנים
    מאמא
    31/01/2020

    שלום רב,
    מגיל 25 אובחנתי עם האשימוטו
    בגיל 26 בהריון עם סוכרת הריונית שלאחריה A1C תקין, יש לציין שנמנעתי כמעט לחלוטין מפחמימות והתאמנתי המון!
    הריון שני עם הקפדה יתרה על התזונה והמשך אימונים A1C תקין
    כשנה לאחר לידה שניה A1C עלה עד ל6.8 המשכתי באימונים ותזונה דלת פחמימות...אך רמת הA1C לא ירדה משמעותית 6.6
    לאחר מספר שנים אובחנתי כם LADA כשרמת הA1C היתה 6.4 כל המדדים לסוכרת מסוג 1 יצאו חיוביים גבוהים מ500
    הזרקתי 8 יחל אינסולין טרגלודק שהוריד לי ל6 A1C.
    לאחר 6 שנים ועם צריכת פחמימות אני מזריקה אינסולין נובוראפיד כ6-8 יחל ליום, כמובן מחולקות. טרגלוטק 10 יחל.
    A1C 6
    הבנתי שזו נחשבת להתפתחות מאוד איטית של סוכרת 1.
    C פפטיד מאוד מאוד נמוך 0.5
    כל ההכנה הארוכה הזו כיוון שערכתי לבני בן 12 בדיקות דם
    TSH תקין
    A1C 5.8! טריגלציטים 159 כולסטרול 182
    הוא אינו בעודף משקל משמעותי 49 ק,ג 1.52
    לבן דודה שלי סוכרת נעורים מגיל 14 וגם בנו אובחן לאחרונה בגיל 18.
    הבנתי שסוכרת זו איננה גנטית אך...
    מה כדאי להמשיך? לערוך בדיקות דם לנוגדנים לתאי בטא, GAD וכו' או העמסת סוכר? או פשוט לחכות....ך
    לתשובתך אודה





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למאמא

    ד''ר מאיה איש שלום
    31/01/2020

    מציעה להתיעץ בפורום של אנדוקרינולוגית ילדים...אני רופאת מבוגרים.
    בעקרון ההסכוי לתורשה בטייפ 1 הוא כ4% נמוך. אבל כדאי להתיעץ בפורום המתאים
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו