תוצאות מיפוי בלוטת התריס

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות מיפוי בלוטת התריס
    נ
    20/04/2020

    הי.
    לפני כחודש גילו אצל יתר פעילות קל ביותר בבלוטת התריס.. בהמשך זה נהיה יתר פעילות רצינית יותר.. tsh פחות מ0.01 t4 27 ו t3 8.8
    הרופאה חשבה שמדובר בגרייבס.
    קיבלתי את תוצאות המיפוי וכתוב שם שככל הנראה מדובר בדלקת של אחרי לידה.
    הרופאה אמרה לי שזה לא חייב להיות חד משמעי. מה הכוונה האם יכול להיות שזו לא דלקת??
    כמו תסמינים של חולשה בשרירים כאילו הם כבדים ורפויים אופיינית?? התחלתי לפתח חרדות בנושא הבריאות אני כל יום בטוחה שחס וחלילה יש לי איזו מחלה אחרת.. זה גם קשור לבלוטה.?
    ובנוסף.. אני רוצה הריון נוסף.. האם זה מסוכן להכנס? האם צריך למנוע תקופה ארוכה?
    אשמח לתשובה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות מיפוי בלוטת התריס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנ

    ד''ר מאיה איש שלום
    25/04/2020

    אם לא היתה חשיפה ליוד, בחומר נגוד או תוספים יעודיים אז אין סיבה שהמפוי לא יהיה מהימן
    אם מדובר בדלקת של הבלוטה לרב יש פאזה של פעילות יתר עד חודשיים ואחכ תת פעילות שאם הריון על הפרק כדאי יהיה לטפל בה תרופתית וגם אם את מניקה אז פעמים רבות מעדיפים לתת תחליפי T4 (איותירוקס/אלטרוקסין). אם בלוטת התריס מאוזנת אין מניעה מהריון
    ופעילות יתר של בלוטת התריס אכן יכולה להביא לחרדה.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו