מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם זה תקין? האם זו סכרת?אוולין27/04/2020
היי אני בת 27 לפני שנתיים וחצי הייתה לי סכרת הריון אם תוצאה שלהעמסת סוכר 270.
לאחר הלידה המשכתי למדוד במד סוכר והתוצאות היו בין 95-107 שמתי לב כאשר אני מקפידה לא לאכול מתוק בלילה אז הסוכר בערך 95 כשאני לא מקפידה 107.
סוכר שעתיים לאחר האוכל פחות מי 140 תמיד נעצר על 100-108 וגם אחרי 4 שעות נשאר בסביבות 100.
האם זה תקין שסוכר גם אחרי 4 שעות לא יורד מתחת ל 100?
שמתי לב שאחרי מאכלים מסויימים כמו סופגניות לחמניות הסוכר אחרי שעה עולה עד ל 160 ואחרי שעתיים עומד על 140.. כאשר אני אוכלת פחמימות מורכבות כמו שיבולת שעול הסוכר גם עולה ל 160 אבל מהר מאוד יורד ל נורמה של100 לאחר שעתיים
אתמול בפעם הראשונה אחרי שאנע עוקבת במד סוכר יצאה לי תוצאה של 200 לאחר שעתיים של אכילת עוגה וסושי.. 15 דק לאחר מכן מדדתי שוב יצא 165 . נלחצתי נורא וטסתי לרופאת משפחה שנתנה לי בדיקת המגלובין מסוכרר.
אני לחוצה מאוד רציתי לדעת האם זה בכיוון של סכרת אני בחורה רזה בגובה של 1.68 ומשקל 60 האם זאות יכולה ליביות סכרת נעורים או לאדה? לפני שנה עשיתי בדיקת סוכר בצום ויצא 98 . אכלתי דג אם סלט אם הייתי אוכלת שוקולדים או אוררז הסוכר היה יוצא יותר גבוה אנע מאמינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאולין
ד''ר מאיה איש שלום27/04/2020הי הערכים מתאימים לטרום סוכרת, כדאי להשלים A1C. היתי גם מבצעת ANTI GAD ANTI ISLET בהיותך רזה
יתכן שמדובר בסוכרת מונוגנטית מסוג MODY אבל היתי מתחילת מבדיקת הנוגדנים לשלול LADA
בכל מקרה שנוי תזונתי ופעילות גופנית יכולים להביא לשפור
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה ועוד כמה שאלות
אוולין28/04/2020האם הערכים שציינתי ואמרת שהם טרום סכרת הם בהכרח סוכרת כושלהי בגלל שאני רזה? האם אין אנשים בגילי ובמשקל גוף תקין שנגיד מתעוררים אם ערכים עד 110 בבוקר?
תוך כמה זמן לאדה נהפכת בעצמם לסכרת סוג 1 ?
אצלי עוד לפני ההריון הסוכר עמד בבקרים על 100 בבדיקות מעבדה
מה שמעניין שכשהייתי קטנה היה לי אצטון מאוד קשה והרופאים אמרו לאמא שלי שתשים לב כי במהלך החיים יכולה להתפתח סוכרת. לדעתך זהבגלל זה?
אם אני מצליחה לשמור בבקרים עד 100 ושעציים אחרי האוכל עד 140האם אני אצטרך טיפול?
האם אלייי למדוד גם שעה אחרי האוכל ? ראיתי שכתבת באחת התגובות שעד 155 אחרי האוכל זה בסדר.
ומה הערך הכי גבוה מיד אחרי האוכל או עד שעה אחרי האוכל שרצוי לא לעבור?
קמתי בלילה היום למדוד והערכים היום 95 .
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאוולין
ד''ר מאיה איש שלום29/04/2020בכדי לענות לשאלותיך כראוי יש צורך באנמנזה מקיפה ובדיקה גופנית
ערכי הסוכר שציינת אחרי הריון הם בתחום של טרום סוכרת
סוכרת זה מעל 126 בצום ,טרום סוכרת בין 101-125 בצום, שעה אחרי האוכל אין ערך מדויק תקין כנראה 155.
המוגלובין מסוכרר יתן אומדן טוב של הממוצע
כאמור הגבלת פחמימות ופעילות גופנית סדירה עוזרים במניעת התקדמות לסוכרת, אלא אם היא על רקע אוטואמוני ואז עשויה להתקדם אין דרך לחזות מתי
בכל מקרה כיום אפשר לאזן סוכרת מסוג 1 באופן טוב בזכות הטכנלוגיות החדישות
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

