אינסולין לאדם עם סכרת לא מאוזנת

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • אינסולין לאדם עם סכרת לא מאוזנת
    דן
    08/05/2020

    היי, אני חולה סכרת מגיל 20 ,היום בן 45 לא מאוזן כל התקופות. הייתי מזריק אינסולין שנים עדשנמאס לי והתחלתי כדורים לפני כמה חודשים, התחלתי זלוטפי אם כתבתי נכון. אני נוטל יחד אם כדורים 2 גלוקמין אמריל גרדנס, לא ירדתי מהכדורים שלי. נכון שזה עוזר להוריד את הסוכר לאחר אכילת משהו מתוק, לאחר שעה שעתיים אבל בבוקר קם 170 שזה גבוה .
    האם הסריקה הזו היא אינסולין לכל דבר נכון? אני שואל כי היום אחרי 25 שנה אני רוצה להגיש תביעה לביטוח לאומי ואצלם אינסולין וכדורים שונה מאוד. תודה רבה.
    ואיזה אינסולין בלי קשר כדאי לי לנסות שאולי יאזן במשך היום וגם שאני קם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדן

    ד''ר מאיה איש שלום
    09/05/2020

    קסולטופי מכיל שלוב של אנסולין ארוך טווח טרגלודק ביחד עם וקטוזה שהיא אנאלוג לGLP1. קשה ליעץ מרחוק מבלי לראותך לקבל אנמנזה מלאה בדיקה גופנית הסטוריה משפחתית הרגלי חיים תזונה פעילות גופנית תעוד רמות סוכר.
    יתכן שהסוכרת שלך היא LADA שזה סוכרת אוטואמוניות אך מתפתחת לאט יותר מסוג 1, או MODY שזו סוכרת מונוגנטית
    אין באפשרותי להמליץ על טפול בדרך זו
    בכל מקרה הפחתת צריכה של פחמימות ופעילות גופנית סדירה כגון הליכה 150 דקות בשבוע ושעה בשבוע פעילות של תנגודת עוזרים להפחית את רמות הסוכר
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו