כיצד ניתן להוריד רמות סוכר? חשש למצב טרום סוכרת

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • כיצד ניתן להוריד רמות סוכר? חשש למצב טרום סוכרת
    עליזה
    19/05/2020

    שלום אני בת 34 ולאמי יש סוכרת. מדדתי לעצמי סוכר לאחר כ-12 שעות שבחלקן ישנתי מאוחר בלילה ושינה לא רצופה ואכלתי בלילה ארוכה מלאה פחמימות בשר ואוכל מטוגן ופיתה. מדדתי ויצא לי ערך של 123. אני בחורה רזה. האם זה מצב של טרום סוכרת? אני שותה הרבה שתייה ממותקת, איך אני מורידה את הסוכר? על ידו אכילת ירקות וספורט?ו האם אני יכולה לשתות מיצים ברמה נמוכה? אוכל מתוק אני לא אוכלת. קצת מודאגת מחכה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לעליזה

    ד''ר מאיה איש שלום
    20/05/2020

    אם לא עברו לפחות 6 שעות ממתי שאכלת ומדדת אז לא מדובר במדידה בצום. אכן כדאי להפחית מיצים ופחמימות ולבצע פעילות גופנית סדירה. אם תשלימי בדיקת המוגלובין מסוכרר שמהווה מדד לממוצע הסוכר ב-3 חודשים האחרונים זה יכול לסייע בהבנת המצב
    לפני מחזור עשויה להיות עליה בערכי הסוכר אך זה נפוץ יותר במטופלות עם סוכרת נעורים,
    בברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו