טרום סוכרת בבדיקות דם

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • טרום סוכרת בבדיקות דם
    מיכל
    25/05/2020

    שלום,
    בת 35. מזה כתקופה לא מרגישה ככ טוב אחרי ארוחות בעיקר של פחמימות פסטה וכד', מרגישה לפעמים סחרחורות ועייפות ממש מוגברת, בנוסף לפעמים הפה מאוד יבש וצריכה לשתות כל הזמן למרות שמים לא עוזרים לי כבר.
    בבדיקות דם בצום של 12 שעות התגלה סוכר 108 וh1c 5.8 ,
    אני לא סובלת מעודף משקל, גובה - 1.68, משקל - 68
    הרופאה אומרת שאני במצב של טרום סוכרת , רציתי לדעת מה אפשר לעשות והאם הגיוני שמתפתחת אצלי סוכרת ללא עודף משקל? ואיך יודעים אם מדובר בסוכרת סוג 2 או חלילה במשהו אחר?
    תודה מראש על כל עזרה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרום סוכרת בבדיקות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למיכל

    ד''ר מאיה איש שלום
    26/05/2020

    אכן מתאים לטרום סוכרת, בגלל שאת לא סובלת מעודף משקל כדאי לשקול בדיקת נוגדנים לאיי הלבלב ANTI ISLET ANTI GAD
    אם יש ספור משפחתי של סוכרת מסוג 2 בקרובי משפחה מדרגה ראשונה או שחלות פוליצסטיות אז אולי בכל זאת מדובר בטרום סוכרת מסוג 2
    אפשרות נוספת פחות שכיחה היא טרום סוכרת לכוון סוכרת מונוגנטית
    בכל מקרה הפחתת צריכה של פחמימות ופעילות גופנית סדירה צפויות לסייע בהפחתת ערכי הסוכר
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו