שתי שאלות בקשר לחלב וצום

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • שתי שאלות בקשר לחלב וצום
    ערן
    03/06/2020

    שלום ד'ר איש שלום

    א.מהמחקרים שקראתי יש לחלב אפקט אינסולימי גבוה מאד
    (מאות אחוזים!) מחקרים שנעשו שוב ושוב איששו את אותם הממצאים על אף שחלב גבינות באופן טבעי דלים בפחמימות האפקט האינסולגני שלהם מטורף!!!
    והרי אנו רוצים לפעול ברמות איסולין נמוכות בכדי לשמור על רגישות טובה להורמון הזה לאורך חיינו הלא כן?
    אשמח לדעתך

    ועוד שאלה ברשותך
    ב.את חוזרת על זה שוב ושוב כאן בפורום במהלך השנים
    שצום ממושך עלול לגרום לעליית מה בערכי הסוכר
    בשל שחרור חומצות שומן מוגבר.הדבר ודאי נכון!
    ברם יש לנו אינטרס מובהק לשחרר את חומצות השומן מן השרירים אבל בעיקר מן הכבד לצורך אנרגיה
    בכדי לשומרו שיהיה רגיש תדיר לאינסולין ולא "אטום" עקב השומן שצבור בו.הלא כן ד'ר?

    (אוכל קטוגני/פלאוליטי אולם ללא חלב בשל האפקט האיסוליגני
    צם על בסיס יומי בלא נדר בין 16 ל18 שעות)

    תודה מראש הפורום נהדר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתי שאלות בקשר לחלב וצום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לערן

    ד''ר מאיה איש שלום
    03/06/2020

    דבר נוסף במטופלים עם סוכרת נעורים צריך להזהר מדיאטות קטוגניות שיכולות להגדיל את הסכון לחמצת קטוטית.
    מניחה שזה לא המצב אצלך
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו