איזה ערך חשוב יותר לסכרת? תופעות לוואי לגלוקומין?

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • איזה ערך חשוב יותר לסכרת? תופעות לוואי לגלוקומין?
    א
    17/06/2020

    שלום, גיל 57 לוקחת סטטינים, בדיקת גלוקוז יצאה 113 בדיקות קודמות יצא 130, a1c יצא 6.5 בבדיקות קודמות יצא 6.4, 6.3 איזה ערך קובע אם זה סכרת? במידה ואקח גלוקומין 850 מג מתי לקחת בשעות היום? עם או בלי אוכל? האם לכדור יש תופעות לוואי? האם עוזר גם לכבד שומני? יש לי עודף משקל כ-5 ק"ג.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לא

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/06/2020

    המוגלובין A1C של 6.5 בבדיקות עוקבות או בבדיקה אחת וסוכר בצום מעל 125 או בהעמסת סוכר 200 ומעלה מתאימים לסוכרת. בכל מקרה גם אם יש סוכרת קלה הפחתת צריכה לש פחמימות בפרט פשוטות כגון פירות לחם לבן פסטה לבנה אורז וכו עוזרים מאוד לאזן את הסוכר, וכך גם פעילות גופנית סדירה כגון 150 דקות בשבוע פעילות ארובית ושעה בשבוע פעילות של תנגודת
    מטפורמין עשוי לגרום לכאבי בטן או שלשולים מקובל לקחת אותו אחרי האוכל להתחיל מחצי כדור וכעבור שבוע ניתן עלות לכדור
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו