עזרה בפענוח תוצאות MRI בעקבות כאבי ראש

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בפענוח תוצאות MRI בעקבות כאבי ראש
    מיקה
    24/06/2020

    שלום רב. בת 30. בעבר היו לי הרבה התקפי לחץ דם גבוה בגלל עבודה לחוצה שעבדתי בה שש שנים.. הייתי מתעלפת ברחוב... ובאמת מאז שעזבתי את העבודה ההיא לא סבלתי מהתופעה...
    כן לעיתים קרובות יש כאב ראש אבל כשמדדתי לחץ דם הוא היה תקין.
    פניתי לנוירולוג לפני שנה וחצי בגלל כאבי הראש הקשים אבל הוא לא כזה לקח אותי ברצינות ואמר לי לקחת אופטלגין כשכואב (לא בוצעו הדמיות כלשהן). זה מה שאני עושה כבר שנתיים.
    ביצעתי MRI מעקב בגלל מיקרואדנומה זעירה בהיפופיזה. המיקרואדנומה ללא שינוי מבדיקת MRI קודמת (שבוצעה לפני 3 שנים) אבל יש ממצא חדש "מוקדים היפראינטנסיים בחומר הלבן צד ימין פרונטלי. מיקרואנגיופתיים? המוקדים לא נראו בבדיקה קודמת"
    ברצוני לשאול האם עליי לחזור עם התוצאה למי ששלח אותי שזה אנדוקרינולוג? או לנוירולוג?
    האם זה יכול להסביר את כאבי הראש החזקים שאני מרגישה לעיתים קרובות כבר שנתיים?
    האם המוקדים האלו יכולים לנבוע מלחץ הדם שחוויתי בעבודה הקודמת ובגלל שעזבתי את העבודה וכבר אין לחץ דם גבוה זה לא יוחמר יותר ויישאר סטטי?
    מרגישה טוב מאוד חוץ מכאבי הראש שנשלטים עי האופטלגינים.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למיקה

    ד''ר מאיה איש שלום
    26/06/2020

    מציעה לחזור לנוירולוג. אם הMRI בוצע בזמן כאב ראש זו יכולה להיות סיבה לממצאים. אם את סובלת מעודף משקל הפרעה בשומני הדם טרום סוכרת כדאי לאזן את הללו בשל השנויים שציינת בMRI
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!!!

    מיקה
    26/06/2020

    בזמן ה MRI לא כאב לי הראש...

    אני סובלת מעודף משקל... שוקלת 98 גובה 1.64...
    אין לי הפרעה בשומני דם וטרום סכרת.
    אז זה מסביר את המוקדים החדשים?
    אם ארד במשקל אפסיק לסבול מכאבי הראש והמוקדים ייעלמו? הבנתי נכון?

    תור לנוירולוג עוד חמישה חודשים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למיקה

    ד''ר מאיה איש שלום
    27/06/2020

    לגבי כאבי הראש קשה לי לדעת מה יקרה איתם כדאי להתיעץ עם הנוירולוג כי אינני יודעת את סיבתם וזה גם לא תחום עיסוקי
    לגבי המוקדים ירידה במשקל אכן יכולה לשפר
    הרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו