מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה בפענוח תוצאות MRI בעקבות כאבי ראשמיקה24/06/2020
שלום רב. בת 30. בעבר היו לי הרבה התקפי לחץ דם גבוה בגלל עבודה לחוצה שעבדתי בה שש שנים.. הייתי מתעלפת ברחוב... ובאמת מאז שעזבתי את העבודה ההיא לא סבלתי מהתופעה...
כן לעיתים קרובות יש כאב ראש אבל כשמדדתי לחץ דם הוא היה תקין.
פניתי לנוירולוג לפני שנה וחצי בגלל כאבי הראש הקשים אבל הוא לא כזה לקח אותי ברצינות ואמר לי לקחת אופטלגין כשכואב (לא בוצעו הדמיות כלשהן). זה מה שאני עושה כבר שנתיים.
ביצעתי MRI מעקב בגלל מיקרואדנומה זעירה בהיפופיזה. המיקרואדנומה ללא שינוי מבדיקת MRI קודמת (שבוצעה לפני 3 שנים) אבל יש ממצא חדש "מוקדים היפראינטנסיים בחומר הלבן צד ימין פרונטלי. מיקרואנגיופתיים? המוקדים לא נראו בבדיקה קודמת"
ברצוני לשאול האם עליי לחזור עם התוצאה למי ששלח אותי שזה אנדוקרינולוג? או לנוירולוג?
האם זה יכול להסביר את כאבי הראש החזקים שאני מרגישה לעיתים קרובות כבר שנתיים?
האם המוקדים האלו יכולים לנבוע מלחץ הדם שחוויתי בעבודה הקודמת ובגלל שעזבתי את העבודה וכבר אין לחץ דם גבוה זה לא יוחמר יותר ויישאר סטטי?
מרגישה טוב מאוד חוץ מכאבי הראש שנשלטים עי האופטלגינים.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למיקה
ד''ר מאיה איש שלום26/06/2020מציעה לחזור לנוירולוג. אם הMRI בוצע בזמן כאב ראש זו יכולה להיות סיבה לממצאים. אם את סובלת מעודף משקל הפרעה בשומני הדם טרום סוכרת כדאי לאזן את הללו בשל השנויים שציינת בMRI
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!!!
מיקה26/06/2020בזמן ה MRI לא כאב לי הראש...
אני סובלת מעודף משקל... שוקלת 98 גובה 1.64...
אין לי הפרעה בשומני דם וטרום סכרת.
אז זה מסביר את המוקדים החדשים?
אם ארד במשקל אפסיק לסבול מכאבי הראש והמוקדים ייעלמו? הבנתי נכון?
תור לנוירולוג עוד חמישה חודשים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה למיקה
ד''ר מאיה איש שלום27/06/2020לגבי כאבי הראש קשה לי לדעת מה יקרה איתם כדאי להתיעץ עם הנוירולוג כי אינני יודעת את סיבתם וזה גם לא תחום עיסוקי
לגבי המוקדים ירידה במשקל אכן יכולה לשפר
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

