הפוגה ממרקפטיזול וחזרה לסימני מחלת גרייבס

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • הפוגה ממרקפטיזול וחזרה לסימני מחלת גרייבס
    חסוי
    29/06/2020

    שלום רב,
    שאלתי אותך ד"ר לפני מספר שבועות וחוזר אליך שוב כעת.
    מחלת גרייבס.
    אחרי שנה וחצי של טיפול, ביצעתי לפני שבועיים בהנחיית הרופא הפוגה ממרקפטיזול.
    נראה כרגע שההפסקה נידונה לכישלון משום שאני מרגיש שהתסמינים של יתר פעילות בלוטת התריס חוזרים לי.
    מחר אני הולך לבצע בדיקות דם שיוכיחו האם באמת יש החמרה במצב או לא.
    רציתי לשאול, בהנחה ואכן בדיקות יוכיחו זאת - אני כמעט בכך: האם החזרה לטיפול התרופתי היא **לאותו המינון** שלקחתי טרם ההפוגה, בדיוק?
    האם הגוף "זוכר" את המינון האחרון והמערכת תתיישר לפי מינון זה באופן מיטבי?
    אני חושש מאוד שאחרי ההפוגה הזאת האם יש מצב שיהיה צורך לחזור ל"ניסוי וטעיה" שאני והרופא עברנו במשך חצי השנה הראשונה?
    אשמח לתשובתך.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לחסוי

    ד''ר מאיה איש שלום
    30/06/2020

    מקוה שהפסקת הטפול היתה אחרי שנה וחצי של טפול כי אחרת הסכון לחזרה גבוה יותר
    לצערי זה נסוי וטעיה. והמנון שניתן לפי רמת ההפרעה בתפקודי בלוטת התריס
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו