הזרקת אינסולין - מאובחן בפעם הראשונה

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • הזרקת אינסולין - מאובחן בפעם הראשונה
    tch
    14/07/2020

    היי, בבדיקות שגרתיות להלן התוצאות העגומות: גלוקוז 190, 9.1 A1c ' כמו כן שומנים בדם וכולסטרול ולחץ דם מאוזן בכדור.

    רופאת הסוכרת קבעה לי את הטיפול הנ"ל למשך 3 חודשים: הזרקת בסאגלר 8 יחידות מידי ערב ולהגדיל ל-10 במידת הצורך + 2 כדורי גלוקומין, היעד הנו רמות סוכר בצום בבוקר בין 80 ל-120, ושעתיים לאחר הארוחה עד 160
    מהבוקר הראשון להזרקה ונטילת כדור 1 גלוקומין במשך 18 יום ערכי הסוכר שלי במקסימום 110 ולרוב מתחת ל-100, ב-8 בדיקות שעתיים לאחר ארוחה ממוצע של 118.
    קצת הופתעתי שמיד נדרשתי להזרקת אינסולין ולאור הערכים שאני מקבל התייעצתי עם אחות הסוכרת (שכמובן דברה עם הרופאה) נאמר לי להמשיך כך ובמקום למשך 3 חודשים רק לחודשיים ולאחר בדיקות הדם יוחלט על המשך הטיפול...
    אשמח לחוות דעת נוספת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לTCH

    ד''ר מאיה איש שלום
    14/07/2020

    הבסיס לטפל בסוכרת הוא שנוי תזונתי ופעילות גופנית הפחתת צריכה של פחמימות ופעילות גופנית סדירה.
    קשה לי ליעץ לגבי טפול מתאים מבלי לראות מדדים נוספים כגון משקל גוף גובה, להבין את סוג הסוכרת.
    בעקרון יש היום תרופות חדשות שיכולות להתאים אם לא מדובר בסוכרת מסוג 1.
    לפעמים נותנים אנסולין לתקופה קצרה אפילו חודש ואחרי שהלבלב מתאושש מנסים תרופות אחרות
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו