רמת סוכר גבוהה בבוקר בבדיקה עצמאית

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • רמת סוכר גבוהה בבוקר בבדיקה עצמאית
    אני
    13/08/2020

    שלום.
    אני עוקב אחרי רמות הסוכר שלי עצמאית. שמתי לב שאם אני אוכל פחמימות רמת הסוכר שלי בבוקר גבוה (סביב 6.4). הפסקתי עם פחמימות (למעט ירקות) ורמת הגלוקוז שלי ירדה אך עדיין לא בטווח הנורמה. מה שכן, אם אני מפסיק לאכול מקסימום בשמונה בערב, הגלוקוז שלי בבוקר קרוב לנורמה (סביב 5.7) אך מדובר במום של כמעט 12 שעות במקום שמונה. רמות הדם שלי שעתיים מהארוחה בדרך כלל תקינה, אם כי הערכים הם בנורמה עליון לאחר ארוחה עם פחמימות.
    1. מה המשמעות לגבי ההבדלים בין צום של 8 מול 12 שעות?
    2. אילו בדיקות עליי לבקש מהרופא?
    3. האם במצב הזה מומלץ להתחיל באינסולין בלילה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאני

    ד''ר מאיה איש שלום
    16/08/2020

    ערב טוב
    הערכים שציינת הם בתחום טרום סוכרת, האם נבדק המוגלובין מסוכרר?
    האם פעילות גופנית בערב משפרת את הסוכר בבוקר?
    אפשר לשקול כדור גלוקופאג' בערב (אם תפקוד כליתי וכבדי תקינים) אך פעילות גופנית סדירה והפחתת צריכה של פחמימות יכולים לסייע וגם מדובר בערכי סוכר של טרום סוכרת לכן לא הכרחי להתחיל טפול תרופתי
    אם יש עודף משקל ניכר אפשר לשקול טפול תרופתי לירידה במשקל שגם יסייע בהפחתת רמות הסוכר כגון סקסנדה
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו