מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקות בצום - h1ac גבוה למרות תזונה וספורטשירה09/09/2020
שלום,
אני בת 34, בבדיקות דם שנערכו לפני 3 חודשים אובחנה טרום סוכרת, סוכר בצום 108 וh1ac 5.8.
הלכתי לדיאטנית ו-3 חודשים אכלתי מסודר ורק דברים ללא סוכר, רזיתי כתוצאה מהדיאטה הזאת 5 קילוגרם (יש לציין שאני לא בחורה בעלת עודף משקל, גובה 1.67, משקל 63)
לאחר 4 חודשים מהדיאטה הזאת ביצעתי שוב בדיקות דם, הסוכר בצום יצא 92 אבל הh1ac נשאר 5.8.
רציתי לשאול מה אפשר לעשות? אני גם עושה ספורט, הליכות ושחיה וממש שומרת על תזונה ללא סוכר ועדיין זה המצב... האם יש עוד משו שצריך לבדוק? ואיך יכול להיות שהh1ac לא יורד?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדאי גם מאד לבדוק
פנינה10/09/2020תפקודי בלוטה
לשלול או לאשר שחלות פוליציסטיות
המנעות מ"סוכר" היא לא רק סוכר בצורתו היסודית
אלא גם פחמימות בכלל
לחם פסטה אורז וכדו'
שכדאי לשלוט בכמות שצורכים מהם
אציין שאיני רופא אלה משתתף כאן בפורום
אין דבריי מחייבים כלל
אולם ד'ר איש שלום בהחלט ברת סמכא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לשירה
ד''ר מאיה איש שלום15/09/2020היתי שוקלת נטור סוכר רציף לראות אם התוצאה אמיתית או שA1C מזייף כשכפי שפנינה כתבה עדיף לצמצם פחמימות פשוטות...
וספורט זה נפלא.
האם יש חשד לשחלות פוליצסטיות? האם יש סוכרת במשפחה?
כל הללו חשובים..
אבל נשמע שאת פועלת נכון
כדאי לבדוק שאין חסר ברזל כי הוא מעלה A1C באופן לא אמיתי
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תשובה a1c גבוה
שירה16/09/2020היי ,
תודה על התשובה המפורטת!
אני רוצה לציין שאני גם ממש צימצמתי פחמימות פשוטות, אוכלת הכל בצורה ממש מדודה וגם רק לחם כוסמין או דברים עם ערך גליקמי לא גבוה.
בדקו לי ברזל ואין לי חוסר.. בקשר לשחלות פוליצסטיות, אין לי ככ בעיות במחזור , המחזור סדיר מלבד כאבים.. ויש סוכרת במשפחה, אמא שלי חולת סוכרת סוג 2.. בנוסף שמתי לב שאחרי מעבר לדיאטה הזאת , כל דבר שאני אוכלת שכביכול הוא בגדר האסור , כמו לדוגמא , גלידה , ציפס , פסטה גורם לי להרגיש כחצי שעה או שעה אחרי ממש לא טוב.. עייפות , כבדות כזאת , חוסר יציבות וגם צורך להטיל שתן כל הזמן.. האם זו יכולה להיות התפתחות של סכרת ?
ומה עוד אפשר לעשות כדי למנוע ?? אני כרגע רק יורדת במשקל כתוצאה מהדיאטה אך רמת הסוכר לא יורדת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לשירה
ד''ר מאיה איש שלום18/09/2020תשקלי אולי להתחבר למד סוכר רציף ואז תוכלי לראות את התגובה למזונות שונים. מד סוכר חד פעמי לשבוע או שבועיים
זה פרטי...
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

