שימוש בזריקה XULTOPHY האם מומלץ?

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש בזריקה XULTOPHY האם מומלץ?
    אבי
    28/09/2020

    בן 75, סוכרתי 40 שנה, ישר על זריקות אינסולין,
    לוקח 20 יח' טרגלודק בבוקר + אפידרה לפי רמת הסוכר, כדור גלוקומין אחד ביום, 69 ק"ג, 166 ס"מ גובה, כללית לא מאוזן, יש לי מדבקה של ליברה, מודד הרבה פעמים ביום, A1C 8,5.

    חבר עם אותם נתונים התחיל לקבל XULTOPHY פעם אחת ביום, התחיל להיות מאוזן, ירד במשקל, מרגיש מצוין, בבוקר יש לו 100, A1C ירד.

    האם הזריקה XULTOPHY יכולה להתאים גם לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאבי

    ד''ר מאיה איש שלום
    28/09/2020

    מבינה שיתכן שיש לך סוכרת נעורים של המבוגר? כי הוחל טפול באנסולין מיד? האם יש השמנה בטנית
    אם יש סוכרת נעורים של הגיל המבוגר אז סביר שקסולטופי לא יוכל להוות תחליף לזריקות האפידרה אלא אם יש עדין שארית תפקוד לבלבי טוב
    אפשר לשקול בדיקה של רמת C PEPTIDE בנוכחות סוכר שלא בצום
    אפשר לבדוק גם נוגדנים ללבלב ANTI GAD ANTI ISLET רק שאחרי 40 שנות מחלה הם יכולים להעלם גם אם מדובר בסוכרת נעורים של המבוגר
    בכל מקרה נשמע שכדאי לעבוד איתך על שנוי תזונתי הגבלת פחמימות התאמת מנון האפידרה לרמת הסוכר ולספירת פחמימות. להקפיד להזריק אפידרה על כל פחמימה ולפחות רבע שעה לפני האוכל.
    אם יש עדין תפקוד לבלבי לפי רמת C PEPTIDE אפשר לשקול קסולטופי ולנסות לצמצם אפידרה.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו