תת פעילות בהריון מה יכול לקרות לעובר?

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • תת פעילות בהריון מה יכול לקרות לעובר?
    רוית
    01/10/2020

    שלום. כרגע אני סוף חודש שמיני. (שבוע 35) בחודש יולי הייתי פעם ראשונה אצל האנדוקרינולןג שהייתה לי תוצאת בדיקת דם tsh - 6.1 . נתן לי יוטירוקס 50 גר ליום ואמר לי לחזור אליו ועל הבדיקה אחרי שבועיים. אחרי שבועיים הערך ירד ל2.3 ואמר לי לחזור אליו כעבור חודשיים. כעבור חודשיים האלו הגיעו היום. עם תוצאת בדיקת tsh של 3.43 . האנדוקרינולוג אמר לי להוסיף עוד 100 גר של כדורים בשבוע. ושהערכים לא תקינים בהריון. השאלה שלי היא שהייתי ככה חודשיים בין התור הקודם לתור הנוכחי. זה המון זמן ואני מפחדת שהיו לזה השלכות על העובר . אני מאוד מפחדת שזה גרם לנזק ומצטערת שלא הלכתי לרופא יותר מוקדם. מה יכול לקרות לעובר? אני ממש מפחדת. ואני נכנסת לחודש תשיעי ככה שאין כל כך הרבה זמן לתקן את הערכים עד הלידה. אשמח לתשובה תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרוית

    ד''ר מאיה איש שלום
    01/10/2020

    בטרימטסר 2-3 ערך היעד הוא מתחת ל3, אך גם מתחת ל4 זה בסדר גמור. משבוע 18 יש לעובר בלוטת תריס מתפקדת כך שיש לכך פחות השלכה על התפתחותו
    מדובר בערך מאוד גבולי ולא מדאיג
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו