מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תנגודת לאינסולין תוצאות העמסת סוכראילנה05/10/2020
שלום רב. בת 42.
בת לאמא סכרתית.
מגיל מאוד צעיר סובלת מצניחות סוכר ומדופק מהיר שלא נמצאה הסיבה.
לאחרונה עיניין הדופק לאחר אכילה הפך לבלתי נסבל. לאחר כל מאכל הדופק עולה עד 150 מלווה בעייפות קיצונית וחולשה.
נעשתה לי העמסת סוכר 75 גרם על מנת לבדוק היפראינסולינמיה. צירפתי את התוצאות. אשמח להבין האם הבדיקות לא תקינות. והאם באמת יש תמונה של תנגודת אינסולין. תודה
תוצאות אינסולין בדם:
בצום-5.6
לאחר שעה - 93.7
לאחר שעתיים - 94.2
לאחר שלוש שעות - 13.1
C peptide בצום -589
תוצאות גלוקוז -
בצום- 87
לאחר שעה - 202
לאחר שעתיים - 175
לאחר שלוש שעות - 71
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאילנה
ד''ר מאיה איש שלום05/10/2020אכן נראה שיש תנגודת לאנסולין, אך יש גם רמות סוכרת גבוהות לאחר העמסה על גבול סוכרת ובתחום טרום סוכרת. לא היתה נפילת סוכר בהעמסה. צריך לשקול ברור נוסף ולראות מה הסיבה לתסמינים. האם גם בהעמסה היה דופק מהיר? בסוכר נמוך שמתחת ל60 הגיוני שדופק יעלה כתגובה לירידה ברמות הסוכר. אם הסוכר הנמוך מתרחש לאחר עליה ברמות סוכר ועלית יתר ברמות האנסולין כדאי להפחית צריכה של פחמימות לשקול צריכה של פחמימות מורכבות לראות אם יש טפול תרופתי שיכול לעזור כגון פרנדז
אך יש צורך בברור מעמיק יותר
אולי להתחבר למד סוכר רציף ולראות את הקשר בין התסמינים לרמות הסוכר
מניחה שבצעו ברורים שכוללים תפקודי בלוטת התריס אך יש ברורים אנדוקרינים נוספים שיש לשקול
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
אילנה05/10/2020היי. תודה על המענה המהיר.
האמת באותו יום בהעמסה עצמה הייתי יחסית בסדר עד השעה השלישית. שבה הלבורנטית ראתה ממש עיגולים שחורים סביב העיניים שלי והשכיבה אותי. מדדו לחץ דם שהיה גבוה. 150/90
לאחר סיום הבדיקה לקח לי עוד כחצי שעה עד שישבתי לאכול ואז היו לי רעידות מטורפות ודופק מהיר. ובשיחה עם המעבדה נתבקשתי לחסור למעבדה לנוח עד ששתיתי משקה חם ונחתי שם כשעה וחצי ונתנו לי ללכת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאילנה
ד''ר מאיה איש שלום06/10/2020יתכן שלאחר מכן היתה ירידה נוספת ברמת הסוכר שאותה חשת
בכל מקרה זה נראה תגובתי לצריכת פחמימות ולכן צריך לצמצם
עלית לחץ הדם והתנודתיות ברמות הסוכר אולי כדאי לברר סיבה אדרנלית כגון פאוכרומוציטומה. שוב קשה לדעת מבלי להתעמק לבדוק אותך ולראות נתונים נוספים שמקשרים בין תסמינים לחץ הדם ורמות הסוכר
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אילנה06/10/2020שלום רב ושוב תודה על התשובה.
אשמח לדעת אם יש דרך להגיע אלייך לבירור מעמיק. גם בפרטי אם זה אפשרי.
חייבת להתקדם עם האבחון והטיפול - איכות החיים שלי מאוד ירודה בעקבות זאת.
אשמח לקבל פרטי המרפאה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאילנה
ד''ר מאיה איש שלום07/10/2020אני עובדת במרפאת DMC בצפון תל אביב
בברכת בריאות וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

