טיפול באינסולין בסוכרת סוג 2

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול באינסולין בסוכרת סוג 2
    נחמיה
    27/10/2020

    חלק ניכר ממטופלי סוכרת טייפ 2 נוטלים כדורים לטיפול לאיזון הסוכר ע'י המרצת הפרשת האינסולין מן הלבלב
    אולם בבסיס התסמונת במטבולית ומחלת הסוכרת עומד היפראינסולינמיה שהיא הפרשת יתר מופרזת של איסולין מובנת במחלה עצמה... אז איך יכול להיות שמטפלים בסוכרת עם תרופה שהמנגנון שלה עובד לפי מהלך קיים של המחלה עצמה....
    כמו לגמול אלכוהוליסט עם בקבוק וויסקי כל יום...
    לא ברור לגמריייי העניין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנחמיה

    ד''ר מאיה איש שלום
    27/10/2020

    אכן אתה צודק, ומשתדלים שלא לתת תרופות שסוחטות את הלבלב, בעקרון יש תנגודת לאנסולין והסוכרת מתפתחת בגלל שהלבלב לא מסוגל להפריש אנסולין להתגבר על התנגודת ולכן אם מעלים את רמת האנסולין אז פעילותו עולה.
    אבל אתה בהחלט צודק שהדבר הטוב ביותר הוא להפחית תנגודת לאנסולין בעזרת פעילות גופנית סדירה ארובית וגם תנגודת. וכן להשתדל לרדת במשקל (יש תרופות לסוכרת שגם מסייעות בזה) וכן להפחית בצריכה של פחמימות.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו