מספר שאלות בנושא סוכרת

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • מספר שאלות בנושא סוכרת
    א
    19/11/2020

    שלום ד"ר
    גיל 58 יש לי כבד שומני, גלוקוז בצום במעבדה 120,סוכר תלת חודשי 6.6 לוקחת מעל חודש 1גלוקומין 850 מג,בערב, בבוקר לוקחת סטטינים האם אפשר לקחת את הגלוקומין בבוקר עם הסטטינים יותר נוח לי במקום בערב, האם יפגע ביעילות הטיפול?
    האם גלוקומין גורם לעייפות, כאב ראש?
    הגלוקומין עזר לי להפחתת התיאבון הפחתתי בפחממות, עושה הליכות 6 קמ"ש 3 פעמים בשבוע(תמיד הלכתי עוד לפני שהתחלתי עם הכדור) עודף משקל 5 ק"ג, האם כשיש קושי לרדת במשקל זה נקרא תינגודת לאיסולין(רוב השומן בבטן)?
    אשמח למענה, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות בנושא סוכרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לא

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/11/2020

    גלוקומין יכול לגרום באופן לא שכיח לעייפות וכאבי ראש .
    כשיש השמנה בטנית השומן מפריש ציטוקינים שמביאים לתנגודת לפעילות האנוסלין,ירידה במשקל פעילות גופנית סדירה ארובית ותנגודת משפרים את התנגודת לאנסולין
    אפשר לקחת את הגלוקומין בבוקר אך אז הסוכר בצום עלול לעלות..
    אפשר לקחת את הגלקוומין יחד עם הסטטינים אין צורך להפריד בינהם
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו