אינסולין ושילוב עם היפו לחולה סכרת

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • אינסולין ושילוב עם היפו לחולה סכרת
    רוני
    27/11/2020

    שלום ד"ר.

    אבי בן 77 חולה סכרת, מטופל מזה שנים בהצלחה עם אינסולין נובומיקס 30 מג פעמיים ביום.

    לאחרונה, הוא מקבל מידי פעם היפו, לאחר הזריקה בבוקר, הוא לא שינה מינון, לא דינה תרופות, לא ירד במשקל...לא שינה תזונה...

    רציתי לשאול מה יכול לגרום לכך שיש לפתע היפו אם אותו מינון? מה מומלץ לעשות?

    וכן, האם יש אינסולין מדור חדש יותר שלא גורם להיפו? מה שמו?

    אודה לעזרתך,
    רוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרוני

    ד''ר מאיה איש שלום
    27/11/2020

    אנסולין מיקס מכיל אנסולין בטווח בינוני יחד עם אנסולין לטווח קצר, ומעלה את הסכון להיפולגמקיות לעומת אנסולין ארוך טווח בלבד בשלוב עם אנסולין קצר טווח שמותאם לכמות הפחמימות באוכל.
    אם הסוכרת שלו מסוג 2, יתכן שיוכל להסתדר עם תרופת משלב כגון אנסולין ארוך טווח וGLP1 כגון קסולטופי או סוליקווה שמפחיתות את הסכון להפוגלקמיות וזו זריקה אחת ליום
    או לפצל לאנסולין ארוך טווח (לנטוס/טוג'או/טרגלודק) ואנסולין קצר טווח לפני האוכל בהתאמה לכמות הפחמימות שאוכל
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו