מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ערך הסוכר עלה למרות לקיחת גלוקומיןא14/12/2020
דר שלום, גיל 58, יש כבד שומני לוקחת חודשיים גלוקומין 850 בערב, עשיתי אתמול בדיקת גלוקוז במעבדה צום 12 שעות(צמתי 14 שעות) יצא גלוקוז 126ת חודשיים קודם כשעוד לא התחלתי לקחת גלוקומין בדיקת גלוקוז במעבדה יצאה 120 והתלת סוכר יצא 6.6 רופא כללי אמר להתחיל לקחת גלוקומין
מה הסיבה לכך שערך הסוכר עלה למרות שלוקחת חודשיים גלוקומין בערב? גם הטרלצרידים עלה לי ל-200 וטרם לקיחת הגלוקומין היה 110 בחודש יוני
לא ברור לי למה הערכים עלו דווקא עם לקיחת הכדור?
תפקודי כבד וכולסטרול יצא בסדר, מציינת ששבועיים לפני הבדיקה האחרונה אכלתי יותר פחממות ולא עשיתי הליכות, האם זו יכולה להיות הסיבה לעלייה בערכים או שהייתי במתח בזמן הבדיקה, פשוט מרגיש לי שהתרופה לא מועילה וגם גורמת לחולשה סחרחורת עייפות מרובה, יתרון של הכדור עוזר בהתקפי הרעב שהיו לי, אך מאוכזבת מהתוצאה תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אענה מנסיוני עד לתשובת ד'ר איש שלום
אורן14/12/2020ראשית צום ממושך מעלה מדדים לכן אל תבני על מספרים אבסולוטיים כאשר צמת 12 עד 14 שעות
שנית יש לדעת שתרופות הן עזרה גדולה מאד אבל שום תרופה לא תחליף אורחות חיים כגון תזונה מופחתת פחמימות ניהול מתחים וספורט
שלישית ספורט התנגדות הראה שיפור משמעותי ביותר בנסיגת שומן כבדי ושיפור רגישות הכבד לאינסולין
כאשר מפעילים עומס מוגבר על השרירים הגוף "נאלץ" להשתמש בעתודות האנרגיה שלו ובמקרה שלך שומן טריגליצרידים בכבד ולחלצם משקיעתם שם לצורך שריפת אנרגיה למערכות הגוף
אני למשל ויתרתי לחלוטין על פעילות אירובית ועברתי לאימוני כוח ארבע פעמים בשבוע (כמובן כל אחד לפני רמותו ואולי בעצת מומחה) והתוצאות תודה לאל מצוינות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאורן
ד''ר מאיה איש שלום15/12/2020השלוב דווקא של ארובי ותנגודת עוד יותר משפר את רמות הסוכר מאשר בצוע רק של אחד מהם.
אך אם מצאת משהו שעוזר לך זה נפלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך ד'ר
אורן16/12/2020הואיל והיא ציינה שהיא בעלת כבד שומני וזהו כנראה סיבת העמידות שלה לאינסולין והפרעות במשק הסוכר בדם
אז ראיתי לנכון לציין שמחקר שבוצע בביהח איכולוב ע'י פרופ אורן שיבולת מומחה למחלות כבד
הראה נסיגה משמעותית מאד בשומן הכבדי ע'י אימוני התנגדות
ולכן במלצתי לה
כמובן לצד קומבינציה של שאר אורחות חיים מבריאים וכו
באופן אישי רצתי המון ונוכחתי לגלות שאימוני התנגדות מוציאים ממני יותר ומשפרים כמעט כל אספקט בחיי סוכר מאוזן
תנועת מפרקים ארוכה וטובה
גוף פחות מדולדל ויותר מוצק
שינה איכותית מאד!
אמנם זה קשה כי יש אשה ילדים עבודה ומטלות חיים רבות אבל מצאתי ששעה ביום כפול 4פעמים בשבוע זה לא כל כך בשמיים...
אין ספק שזה מאד אינדיבידואלי ואולי לה יתאים משהו לגמרי אחר
ובכלל אולי לאשה יותר מתאים באמת ריצות הליכות מהירות ופעילות אירובית בכלל כיוון שכך אולי היא "שורפת" יותר בתנועה מתמדת
ואולי לגבר קצת יותר נכון מעט יותר אימוני כוח בשל הפיסיות היותר ניכרת באופן מובנה בשוני בין המינים
מה שלא יהיה פעילות היא חובה
אני שונא את המאמץ אבל אוהב את התוצאות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לא
ד''ר מאיה איש שלום15/12/2020בהחלט השנוי התזונתי והסטרס יתכן שהשפיעו על הסוכר. והעדר פעילות גופנית וצריכה יותר של פחמימות העלו טריגלצרידים.
צום של 12 שעות הוא קצת ארוך וגם עשוי להעלות את רמות הסוכר היתי בודקת אחרי צום של 8-10 שעות
מנסה לצמצם פחמימות ולעשות פעילות גופנית סדירה
אם יש עודף משקל ישנן היום תרופות שיעילות בהורדה במשקל וגם בשפור ניכר ברמות הסוכר
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

