העמסת סוכר 50 הריון שבוע 26

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • העמסת סוכר 50 הריון שבוע 26
    נטע
    31/01/2021

    שלום, אני שבוע 26, הריון ראשון. ניסיתי לעשות העמסת סוכר 50 ואחרי חצי שעה משתיית התמיסה הגוף התחיל לרעוד, הקאתי, כאבים חזקים בגוף והתעלפתי. רופאת משפחה נתנה לי גלוקומטר לעשות ניטור במשך מספר ימים. רופאת הנשים אמרה שככה אי אפשר לגלות סוכרת ואני חייבת העמסה. אני תוהה מה ניתן לעשות? האם לנסות 50 שוב ולקחת סיכון? האם התגובה הקיצונית של הגוף מעידה על משהו? הרופאה הציעה לי לעשות העמסה דרך הוריד אבל זה רק 100, כפול ממה שלקחתי ואני מפחדת.
    אשמח להארה מרופא מומחה לסוכרת.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העמסת סוכר 50 הריון שבוע 26

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנטע

    ד''ר מאיה איש שלום
    31/01/2021

    בהחלט אפשר לאתר סוכרת במעקב ביתי. היעדים בצום עד 90 ושעה אחרי האוכל עד 140.
    אפשר גם לבדוק סוכר בצום והמוגלובין מסוכרר בבדיקות הדם.
    בעקרון הנורמה של המוגלובין מסוכרר בהריון נמוכה יותר מאשר טרם הריון (עד5.2%).
    אם יש גורמי סכון לסוכרת כגון עודף משקל או ספור משפחתי של סוכרת או שחלות פולצסטיות אז מעקב של שבוע לא מספיק וכדאי יהיה לעקוב יותר.
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו