תת פעילות בגיל 21?

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • תת פעילות בגיל 21?
    אורן
    31/01/2021

    היי תודה לך על העזרה בפורום, אני בן 22 עוד מעט ועשיתי 4 בדיקות דם והתוצאות הן
    2/7/2020: TSH:4.811 , T4:1

    16/7/2020: TSH:3.355 , T4:1 T3:4.1

    5/11/2020: TSH:4.468, T4:1 , T3:4.2 (thyroglobin:20.00- anti thyroid peroxide:21.4

    7/1/2021: TSH:4.659, T4:0.9, T3:3.7 )thyroglobulin:20.20 - antithyroid peroxide: 14.1)

    התסמינים שאני חווה הם: נשירת שיער של 30 שיערות במקלחת
    עלייה באחוז שומן
    עייפות קשה

    והשאלות שלי הן: האם זה יכול להתאזן מעצמו?
    האם הכדורים של ההורמון הסינתטי יעצרו את הנשמרת שיער ושאר התסמינים?
    האם יש מאכלים מסויימים שאסור לאכול/כדאי לאכול כדי לעזור לבלוטה?

    אני המון זמן לחוץ ובחרדות שאני אהיה קירח ושמן עייף ועצוב בגלל שיש לי את המחלה הזאת והתורים לאנדוקרינולוגיה הם חצי שנה פלוס, תודה רבה לך!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת פעילות בגיל 21?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאורן

    ד''ר מאיה איש שלום
    02/02/2021

    מצטערת לשמוע
    מה הנורמות של T4 במעבדה שציינת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנורמה 0.8 עד 1.5

    אורן
    02/02/2021

    הנורמה ל t4 היא מ 0.8-1.5
    הנורמה לt3 היא מ 2.3 עד 4.2
    הנורמה לTSH היא מ 0.390 עד 4.000
    תודה על העזרה והתגובה המהירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאורן

    ד''ר מאיה איש שלום
    02/02/2021

    הT4 בנורמה אך בשליש התחתון הFT3 תקין לגמרי.
    יתכן שיש הפרעה מרכזית (שנובעת מהיפופיזה ולא מבלוטת התריס) אך בכדי להעריך זאת יש צורך באנמנזה מלאה בדיקה גופנית ובדיקות נוספות היתי שוקלת השלמת פרופיל הפופזרי מלא קורטיזול בשמונה בבוקר בדם, פרולקטין GH IGF1 LH טסטוסטרון.
    לפעמים בעודף הפרשת קורטיזול (הערכה בבדיקות מיוחדות כמו אסוף שתן 24 שעות מבחן דקסמטזון 1 מג' או קורטיזול ברוק בלילה) יש דכוי מרכזי של פעילות בלוטת התריס, אך אז רמות FT3 לרב נוטות לנמוך יותר.
    בכל מקרה הבדיקות גבוליות ויתכן שאף תקינות.
    מציעה לפנות ליעוץ אנדוקריני
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו