מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תת פעילות בגיל 21?אורן31/01/2021
היי תודה לך על העזרה בפורום, אני בן 22 עוד מעט ועשיתי 4 בדיקות דם והתוצאות הן
2/7/2020: TSH:4.811 , T4:1
16/7/2020: TSH:3.355 , T4:1 T3:4.1
5/11/2020: TSH:4.468, T4:1 , T3:4.2 (thyroglobin:20.00- anti thyroid peroxide:21.4
7/1/2021: TSH:4.659, T4:0.9, T3:3.7 )thyroglobulin:20.20 - antithyroid peroxide: 14.1)
התסמינים שאני חווה הם: נשירת שיער של 30 שיערות במקלחת
עלייה באחוז שומן
עייפות קשה
והשאלות שלי הן: האם זה יכול להתאזן מעצמו?
האם הכדורים של ההורמון הסינתטי יעצרו את הנשמרת שיער ושאר התסמינים?
האם יש מאכלים מסויימים שאסור לאכול/כדאי לאכול כדי לעזור לבלוטה?
אני המון זמן לחוץ ובחרדות שאני אהיה קירח ושמן עייף ועצוב בגלל שיש לי את המחלה הזאת והתורים לאנדוקרינולוגיה הם חצי שנה פלוס, תודה רבה לך!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאורן
ד''ר מאיה איש שלום02/02/2021מצטערת לשמוע
מה הנורמות של T4 במעבדה שציינת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנורמה 0.8 עד 1.5
אורן02/02/2021הנורמה ל t4 היא מ 0.8-1.5
הנורמה לt3 היא מ 2.3 עד 4.2
הנורמה לTSH היא מ 0.390 עד 4.000
תודה על העזרה והתגובה המהירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאורן
ד''ר מאיה איש שלום02/02/2021הT4 בנורמה אך בשליש התחתון הFT3 תקין לגמרי.
יתכן שיש הפרעה מרכזית (שנובעת מהיפופיזה ולא מבלוטת התריס) אך בכדי להעריך זאת יש צורך באנמנזה מלאה בדיקה גופנית ובדיקות נוספות היתי שוקלת השלמת פרופיל הפופזרי מלא קורטיזול בשמונה בבוקר בדם, פרולקטין GH IGF1 LH טסטוסטרון.
לפעמים בעודף הפרשת קורטיזול (הערכה בבדיקות מיוחדות כמו אסוף שתן 24 שעות מבחן דקסמטזון 1 מג' או קורטיזול ברוק בלילה) יש דכוי מרכזי של פעילות בלוטת התריס, אך אז רמות FT3 לרב נוטות לנמוך יותר.
בכל מקרה הבדיקות גבוליות ויתכן שאף תקינות.
מציעה לפנות ליעוץ אנדוקריני
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

