הורמון אנדרוסטנדיון- בדיקה במהלך המחזור

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • הורמון אנדרוסטנדיון- בדיקה במהלך המחזור
    איריס
    17/02/2021

    עשיתי בדיקה במהלך המחזור כפי שהתבקשתי מעוניינת להיכנס להריון הבדיקות שנעשו עד כה -
    progeserone 0.57 ,תקין
    dhea sulphate 28 ,תקין
    estradiol 49.30 תקין
    t4 free 1.4 תקין
    lh 5.2 תקין
    fsh 6.4 ,תקין
    prolactin 15 תקין
    testosteron 0.33 תקין
    androstenedione 35 לא תקין!!!!
    בת 25 ללא גלולות ללא כדורים יש לי צליאק מה יכולה להיות הסיבה? האם זה תסמונת קושינג? האם אוכל להיכנס להריון?
    מאוד אוהבת לקרוא את ההסברים שלך בפורום אשמח אם תוכלי להסביר לי את התוצאות מודאגת תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיריס

    ד''ר מאיה איש שלום
    20/02/2021

    ערב טוב
    תודה על הפרגון
    מציעה להשלים לחזור על בדיקת אנדרוסטנדיון ולהשלים גם 17 OH פרגוסטרון ביום 2-5 למחזור
    המקור הוא או אדרנלי (יותרת הכליה) או שחלתי. לא חייב להיות קושינג אלא אם יש קליניקה מחשידה. יכול להיות גם דברים אדרנלים נוספים השכיח יותר הפרעה אנזמטית שנקראית NON CLASSICAL CONGENITAL ADRENAL HYPERPLASIA למרות שהרמות קצת גבוהות מהמצופה לכך. לא ציינת נורמה.
    היתי ממשיכה בברור ולצורך הגעה לאבחנה יש צורך בנוסף באנמנזה מקפידה ובדיקה גופנית
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו