חיסון פייזר נגד קורונה לבעלי סוכר גבולי

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון פייזר נגד קורונה לבעלי סוכר גבולי
    אלמה
    03/03/2021

    שלום, רציתי לדעת האם לחיסון "פייזר" נגד קורונה (שני חיסונים) יש השפעה שלילית על כאלה שיש להם רמת סוכר גבולית , למשל בגבול 120, אבל לא לוקחים כדורים, אלא רק לא אוכלים מוצרים עם סוכר.
    בתודה,
    אלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    אודי
    04/03/2021

    כל טראומה חבלה ואפילו רגש עז כגון לחץ כעס פניקה וכדו מעלה מדדים דופק לחץ דם וגם סוכר
    זוהי תגובה נורמלית אצל כל אדם אין מה להתרגש או לחשוש מזה יתר על המידה
    הסיכוי של החיסון להזיק לך הוא כמו הסיכון שיצמחו לך שערות בכף היד...

    החיסון בטוח
    החיסון יעיל
    החיסון בעז'ה יגן עלייך

    כי אם חלילה תדבקי בקורונה או אז רמת הסוכר שלך תשתולל ומסוכרת גבולית תדרדרי לסוכרת מלאה עקב הלחץ החמצוני עומס דלקתי וסערת הציטוקינים שזורעת בשוגג המון הרס בהרבה מערכות לרבות האנדוקריניות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאודי - מסתבר שלא הבנת את השאלה שלי

    אלמה
    04/03/2021

    שלום אודי, השאלה שלי לא היתה אם להתחסן או לא, להיפך- כבר התחסנתי בשני החיסונים ולא היה לי ספק לגבי הצורך בחיסון !
    השאלה שלי היתה האם יש השפעה שלילית כל שהיא בגלל החיסונים, לגבי מי שהוא גבולי בסוכר. הבנת ? השפעת החומר שבחיסון על ערכי סוכר שהם גבוליים. זאת השאלה. לא שאלתי אם צריך להתחסן או לא, כי ברור לי שצריך ואכן התחסנתי בשני החיסונים . תודה שהגבת, אבל לא ממש לענין. אני מחכה לתגובה של מנהלת הפורום. חן חן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    אודי
    04/03/2021

    הפוסל במומו פוסל..
    לא הבנת את תשובתי ולכן גם ענית לא עייני

    הבנתי בדיוק את מה ששאלת והתשובה אם כן היא דו-צדדית נכונה בין אם התחסנת ובין אם לאו

    לא מצאתי בספרות המחקרית אפילו רמז בודד אחד להתפתחות סוכרת בשל נטילת החיסון

    מה שכן(ואת זאת תמצאי בתשובתי הראשונה) שהואיל והחיסון כרוך בטראומה מסוימת על ייתכנו ואף סביר שתהיה הפרעה זמנית במשק הסוכר

    אני לא מחליף את ד'ר איש שלום ברם אנחנו ב"פורום" ועל כן הפורמט מציע גם למבקרים בו אפשרות להשתתף

    עכ'פ קחי עצה ממני תרכיבי שכל זה יעזור לא רק לסוכר כי אם בחיים באופן כללי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודי, התגובה החצופה שלך לא ראויה למענה מצידי.

    אלמה
    04/03/2021

    אודי,
    אל תיעץ לי מה להרכיב, כדי שאני לא אאלץ ליעץ ל ך מה להרכיב.
    אין לי שום ענין לקרוא המשך ל"תגובה" שלך. סע לשלום !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    אודי
    04/03/2021

    הביטי מחוסרת שכל
    את כותבת בכותרת שאיני ראוי לתגובה ברם מיד למטה את כותבת תגובה

    הוא שהמלצתי תרכיבי שכל יעזור לך אפילו בדברים פשוטים כמעין אלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאלמה

    ד''ר מאיה איש שלום
    05/03/2021

    בהחלט כל סטרס יכול להביא לעליה זמנית ברמות הסוכר. טוב שהתחסנת כי וירוס הקורנה עלול לפגוע ישירות בתאי הבטא בלבלב ויש אפילו דיונים האם הוא יכול לגרום לסוכרת דמוית סוכרת מסוג 1. היו חולי סוכרת מסוג 2 שפתחו חמצת קטוטית (מאפיין חולי סוכרת מסוג 1 וחסר "מוחלט" באינסולין").
    אין מספיק נתונים אם החיסון גורם לעליה זמנית ברמות הסוכר. ואני מקוה שיהיו לנו בעתיד הלא רחוק מידע בנושא.
    ממה שראיתי אצל מטופלי היו תגובות משתנות בכל מקרה גם אם היתה עליה ברמת הסוכר היא נמשכה מספר ימים
    והדרך הטובה ביותר למנוע התקדמות של טרום סוכרת לסוכרת היא הקפדה על פעילות גופנית סדירה ארובית (כגון הליכה 150 דקות בשבוע) ושעה בשבוע פעילות של תנגודת. וכן להפחית צריכה של פחמימות בפרט פשוטות כגון קמח לבן מתיקה מיצים
    יש היום תרופות שמסייעות גם בהורדה במשקל (אם את סובלת מעודף משקל) וגם מנרמלות את ערכי הסוכר
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו