סוכר גבוה ללא סיבה בן 52

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • סוכר גבוה ללא סיבה בן 52
    אבי
    22/03/2021

    שלום רב.
    אני גבר בן 52.
    עושה ספורט,אוכל בריא,שוקל 70ק"ג עם מודעות עצמית לכל מה שקשור לאורח חיים בריא.
    המתוק היחיד שאני אוכל זה 2 קוביות שוקולד מריר בבוקר כל יום.
    מאז שאני זוכר את עצמי מדד הסוכר אצלי בדם היה בין 93-100 ובדרכ כמעט תמיד בסביבות 95.
    לפני חודש המדד יצא 110 וה-A1C יצא 5.4.
    מן הסתם קצת הדאיגה אותי העליה במדד הסוכר ל-110 והיום לאחר חודש עשיתי שוב בדיקה חוזרת ושוב יצא בול 110.
    השאלה שלי-קודם כל איך זה יכול להיות שהמדד פתאום קפץ ל-110 עם כל אורח החיים הבריא שלי?
    שאלה שניה-מה אני אמור לעשות עם כרגע עם המצב הזה?
    רופאת המשפחה שלי אומרת שכל עוד ה-A1C תקין(5.4)אין מה לעשות ואין לכך טיפול.האומנם???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכר גבוה ללא סיבה בן 52

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאבי

    ד''ר מאיה איש שלום
    26/03/2021

    קשה לי לתת יעוץ מקיף לנושא מבלי אנזמנזה מלאה ובדיקה גופנית.
    אך האם אתם ישן בלילה? האם ישן לפחות 7 שעות? האם ישן ברצף? האם נוחר?
    הפרעות שינה, שינה לא רציפה מעוט שינה או דום נשימה בשינה יכולים להביא לעלית הסוכר בצום
    בנוסף מבינה שאתה לא מקבל תכשירים סטרואדלים כמשאף או ספריי לאף נכון? גם עשויים להעלות מעט את הסוכר בצום
    בברכת בריאות
    דר' מאיה איש שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו