סכרת הריון - לא מבינה מה מצבי

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • סכרת הריון - לא מבינה מה מצבי
    ספיר
    25/03/2021

    היי ד"ר, אני בהריון שבוע 28 ועשיתי בדיקת העמסה של 100, לאחר שהבדיקה של ה50 יצא גבולית (155) בבדיקה יצא:
    בצום: 82
    אחרי שעה: 190
    אחרי שעתיים: 113
    אחרי שלוש שעות: 60
    הנחו אותי להתחיל מעקב סכרת הריון, התחלתי ממש לא מזמן ואני רואה איזשהי מגמה.
    אחרי שעה אני מעט גבולית ואחרי שעתיים אני כבר בערכים התחתונים אפילו...
    הנחו אותי למדוד רק שעה אחרי האוכל ולהתייחס לזה מכיוון שזה הערך שלא יצא תקין בבדיקה של ה100..
    אם אחרי לצרוך העניין שעה ורבע אני כבר לגמרי עומדת בערכים - זה לא זניח?
    מאוד קשה לי לחשוב שעכשיו כמה חודשים אני הולכת להימנע לחלוטין מכל דבר מתוק (שהוא לא פירות ואני שונאת פירות..) ואני לא מבינה עד כמה המצב שלי הוא בעייתי / מסכן את העובר.. אני קצת מבולבלת עם כל הסיפור הזה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לספיר

    ד''ר מאיה איש שלום
    26/03/2021

    ערך הסוכר בצום בהחלט תקין, היעד הוא 140 שעה אחרי האוכל ועדיף שלא לעבור ערך זה. את לא צריכה להמנע מפחמימות פשוט לחלק אותן, להתיעץ עם דיאטנית שתבנה לך תפריט מתאים.
    היעד של סוכר בצום ובין ארוחות 63-90.
    אפשר גם להתחבר זמנית למד סוכר רציף (לרב באופן פרטי) שיעזור לך לראות את התגובה למזונות שונים.
    גם פירות יכולים להעלות את רמת הסוכר צריך פשוט לחפש את הפחמימות שמעלות אותך פחות ולאכול אותן במידה.
    כמובן שגם פעילות גופנית תורמת לירידה ברמות הסוכר
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו