שיקום בלוטת התריס אחרי עשרות שנים

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • שיקום בלוטת התריס אחרי עשרות שנים
    ג
    28/03/2021

    לפני 30 שנה פרצה אנורקסיה וזמן קצר לאחר מכן התגלתה תת פעילות בלוטת התריס. משך כל השנים יש טיפול ביוטירוקס אך TSH נמוך מידי באופן קבוע. האם לאחר טיפול באנורקסיה וחזרה למשקל תקין (כן אחרי 30 שנה..) יש סיכוי שהבלוטה תחלים את עצמה ותתרפה מתת הפעילות? אני יודעת שזו שאלה שאולי קשה לענות עליה כי ודאי לא רואים מקרים כאלו כל יום, אם בכלל.. ובכל זאת, אם יש מידע מהספרות המקצועית או מניסיון מקצועי- אשמח. עוד אציין שבאולטרה סאונד הבלוטה נראתה קצת קטנה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לג

    ד''ר מאיה איש שלום
    30/03/2021

    קשה לדעת מבלי לראות לעומק את בדיקות העבר תוצאות הסונר וכו וגם אז היה קשה לדעת
    אם את על מנון נמוך יחסית של טפול (דבר שמעיד על רזרבה תפקודית) יתכן שתהיה התאוששות אך קשה לדעת
    בכל מקרה זה טפול קל ונח לנטילה שאמור לספק איכות חיים טובה כך שגם אם לא תהיה התאוששות לא חושבת שזה נורא.
    אני ממליצה שלא להפסיק את הטפול בבת אחת אלא לעשות זאת הדרגתית אם בכלל בתאום עם הרופא המטפל
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו