עירוי סטרואידים ואדיסון

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • עירוי סטרואידים ואדיסון
    שירי
    30/04/2021

    שלום,
    לקחתי השנה כבר שני קורסי פרדניזון של חודש וחצי כל פעם לאסתמה וירדתי בהדרגה ולקח לא קצת זמן לבלוטת האדרנל להתאושש. יש לי אנמיה ובעירוי ברזל וונופר היה לי חום 39 מעלות שעה וקצת אחרי. רוב הרופאים לא יודעים מה זה אך רופאה אחת אמרה שאני אלרגית לוונופר. עכשיו נתנו לי לנסות עירוי פרינג'קט שאותו עוד לא ניסיתי(לא נתנו קודם כי יש אורטיקריה כל יום ולא ידעו האם אני אלגית אליו ווונופר עשיתי כעבר ואז היה בסדר). רופאת המשפחה אמרה שאולי אפשר לבקש שהם יתנו לי באשפוז יום עירוי של סטרואידים חצי שעה לפני, ואברר עם רופא אלרגיה. האם זה לא מסוכן או בעייתי לקחת עירוי ואז למחרת ובימים שאחרי לא לרדת בהדרגה בסטרואידים? או שאולי כן כדאי בבית לרדת בהדרגה בימים שאחרי ולקחת פרדניזון במינון נמוך? אני חוששת שהפעם כן תגרם לי מחלת אדיסון.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עירוי סטרואידים ואדיסון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשירי

    ד''ר מאיה איש שלום
    30/04/2021

    לרב עירוי חד פעמי לא מביא לדכוי של האדרנל, זה תהליך שלוקח זמן בעקבות שבועות של טיפול בסטרואידים
    לכן אני לא רואה סיבה לדאגה
    הרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו