האם יש לי בעיה או שהכל בסדר

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש לי בעיה או שהכל בסדר
    נוקי
    06/05/2021

    אני בת 34, משקל תקין על הגבול הנמוך של הנורמה. ילדתי פעמיים. בשני ההריונות הסוכר בצום יורד מאד 72-83. העמסת סוכר 50 הריון 1 = 101. העמסת סוכר 50 הריון 2 = 138 (הרופא לא שלח ל100 כי המשקל שלי תקין וילדתי משקל של 2820 גרם). בלידה השניה התינוקת שקלה 3000 גרם. ללא סיבוכים, ללא יל"ד.
    מה שמטריד אותי זה שמאז ומתמיד הסוכר שלי בצום גבוהה. 90-92. זה לא משתנה כבר שנים, לכן לא ייחסתי לזה הרבה חשיבות. באופן כללי אני אוכלת בריא ולא מגזימה עם שטויות. פעילות גופנית, אוהבת מאד, אבל לצערי זה בא בתקופות.
    יש ממה לדאוג?
    אמא שלי עם סוכר תקין בת 60. ולסבתא מצד אמא הייתה סוכרת והיא נפטרה מסיבוכיה.
    אז זה קצת מלחיץ אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנוקי

    ד``ר מאיה איש שלום
    07/05/2021

    האם נבדק המוגלובין מסוכרר כי הוא נותן אומדן לממוצע ערכי הסוכר ב-3 חודשים האחרונים. בעקרון הערכים בצום שציינת תקינים הבעיה שאצל נשים הרבה פעמים העליה ברמות הסוכר היא אחרי האוכל ולכן לא משתקפת בסוכר בצום אך כן בהמוגלובין המסוכרר
    אם גם הוא תקין אז אין סיבה לדאגה
    ואם את מקפידה על תזונה בריאה ולא עתירה בפחמימות תוספת של פעילות גופנית סדירה תמנע את הסיכון לסוכרת במעל 50%
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו