קדם סכרת - מעוניין לדעת יותר מידע

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • קדם סכרת - מעוניין לדעת יותר מידע
    דניאל
    11/05/2021

    דוקטור שלום,
    למעשה מאז ומעולם יש לי רמת סוכר גבוהה כשאני הולך לעשות בדיקת דם.
    חשוב לציין שאני עושה ספורט כארבע פעמים בשבוע, שוקל 71 גובה 1.78.
    שנה שעברה יצא לי כמות שיא של סוכר גלוקוז - 119 וכתוצאה מכך עשיתי העמסת סוכר שם יצא תקין לגמריי 94.
    הA1C שלי נע בין 4.8-5 (עכשיו יצא 5) ובבדיקת הסוכר האחרונה שעשיתי יצא לי 107.
    חשוב לי לציין שלאחר שיצא לי מספר גבוהה שנה שעברה קניתי מד סוכר ואני בודק מס' פעמים בחודש את רמת הסוכר שלי.
    מעולם לא עברתי את ה100 בבדיקת הבוקר ואף עשיתי לפני הבדיקה האחרונה ויצא לי סביב ה94 בבדיקה הביתית.

    השאלות שלי הן כאלה:
    האם אני צריך לדאוג מכך שבאופן עקבי הבדיקות דם במכבי מראות סוכר גבוהה?
    האם יש מצב שהסוכר עולה כתוצאה מהפחד שלי ממחטים?
    האם יש קשר בין העישון לסוכר הגבוהה בבקרים (מעשן 2-3 סיגריות ביום)
    האם שומן בטני וכללי אחוזי שומן גבוהים בגוף קשורים לרמת הסוכר?

    תודה רבה,
    דניאל :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדניאל

    ד''ר מאיה איש שלום
    11/05/2021

    בהחלט סטרס מבדיקת הדם יכול להביא לעליה ברמות הסוכר
    ההמוגלובין המסוכרר לגמרי תקין ואם הוא מהימן אז זה באמת מרמז שהסוכר בצום במעבדה אולי לא אמין
    אם אתה רוצה לדעת בודאות אולי כדאי להתחבר למד סוכר רציף באופן פרטי חד פעמית ולראות טוב יותר את ערכי הסוכר לאורך היממה
    השמנה בטנית יכולה להביא לעליה של ערכי הסוכר בצום או לטרום סוכרת.
    פעילות גופנית בערב יכולה לסייע להוריד את רמות הסוכר בצום
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו