גינקו בילובה וג'נואט סכרת סוג 2

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • גינקו בילובה וג'נואט סכרת סוג 2
    אביטל
    17/05/2021

    שלום רב,
    לאמא שלי יש סוכרת סוג 2
    והיא לוקחת תרופות לאיזון סוכרת כגון ג'נואט. לאחרונה התחיל אצלה טינטון וחשבנו שעקב רמות לא נורמליות של סוכר ואינסטלין, גינקו בילובה יעזור לה עם הטינטון בכך שיסדיר את זרימת הדם. הבנתי מהאינטרנט שאסור לתת גינקו בילובה עם ג'נואט. האם זה נכון? האם זה יכול לגרום לבעיות משמעותיות? היא לוקחת קפסולה אחת ביום. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאביטל

    ד''ר מאיה איש שלום
    17/05/2021

    בתור רופאה מערבית אין לי ידע מספק בצמחים. גם לגבי צמחים פעמים רבות חסר מידע לגבי יעילות ובטיחות לאורך זמן. המחקרים לרב קצרים. לצורך כך יש להתיעץ עם הרבליסט או רופא סיני. בעקרון ממה שבדקתי מחקר גדול שניתח תוצאות לגבי 1543 איש ממחקרים שונים (מטהאנליזה) לא הראה יעילות ברורה של ג'ינקו בילובה במקרים של טיניטוס. לא מצאתי אינטראקציה עם ג'נואט אך שוב זה לא התחום שלי ואין לי גישה לאתרים בנושא צמחים. כן מצאתי שהצמח יכול להביא בעליה לנטיה לדמם לשים לב במי שמקבל אספירין או עם נטיה לדמם
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו