מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות עם מאמץ גופני וסוכררינת20/05/2021
שאל את הרופאחנות האפליקציות של גוגלחנות אפליקציות של אפלהתקן אפליקציהנגישות
דף הביתפורומיםמגזיןחפש רופאחפש מרפאהמחשבונים
+חיפוש מהיר
יש שאלה?שאל שאלהפורום סוכרת
אודות הפורוםאודות פורום סוכרתפורום סוכרת מנוהל ע"י ד"ר לדיסלב סלזק, מומחה ברפואה פנימית עם מומחיות על בסוכרת, ביתר לחץ דם ומחלות כליות (נפרולוגיה). בעבר שימש כמנהל המחלקה לסוכרת במרכז הרפואי לין בחיפה, וכמנהל יחידת המחקרים בתחום הסוכרת בשרותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי. כיום משמש ד"ר סלזק כיועץ סוכרת במכון לס...קרא עוד...
מנהלי פורום סוכרת
ד"ר לדיסלב סלזק
ד"ר לדיסלב סלזק
רפואה פנימית, סוכרת, לחץ דם, מחלות כליות
ד"ר לדיסלב סלזק הינו מומחה ברפואה פנימית ויועץ לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות כליות (נפרולוגיה). את לימודי הרפואה עשה בעיר קושיצה שבצ'כוסלובקיה, ואת המומחיות בעיר הבירה של סלובקיה, ברטיסלבה, ולאחר מכן גם ב...
שאלה חדשהלדף כל הפורומים
כותרת
מאת
תאריך
הרגשת חולי אחרי מאמץ פיזי וסוכר
רינת
20/05
16:07
שלום!
אני בת 29,סוכר בסדר חוץ מתקופה שלקחתי גלולות ואז זה היה בעייתי,גבוה וגם נמוך.
בחודשים האחרונים אחרי מאמץ פיזי,גם מתון, אני נהיית ממש חולה:סחרחורת,חולשה קיצונית,בחילות,"כאב ראש סינוסי" או לפחות מרגיש קרוב לזה,תחושת ערפול ובעיות זיכרון,הרגשה של לחץ/חרדה/עצבנות. זה מתחיל אחרי שאני מסיימת פעילות ולא באמצע,וזה גם לא משנה אם זה פעילות של חצי שעה או 4 שעות,פשוט ברגע שאני מסיימת זה "בום". כל זה באופן קיצוני שאני לא יכולה לזוז מהמיטה אחרי כל פעילות גופנית למשך שעות ממש. הרופא בדק הומוגלובין מסוכרר (5) ואינסולין בצום(4),במד שאני בדקתי אחרי פעילות זה בסביבות 90-100 ולא עולה הרבה זאת אומרת זה גם נשאר 90-100 אחרי ארוחות או עולה קצת ויורד חזרה תוך זמן קצר. הרופא לא חשב שזה בעיה ואני כבר לא יודעת מה עוד לעשות.
יש לציין שבחודשים האחרונים גם הייתי צריכה להפסיק לעשן כיוון שנהייתי חולה באופן דומה אחרי עישון.
האם יש מקום לבדיקות נוספות? זה ממש עוצר לי את החיים
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה-שאלה מתוקנת פה
רינת20/05/2021שלום!
אני בת 29,סוכר בסדר חוץ מתקופה שלקחתי גלולות ואז זה היה בעייתי,גבוה וגם נמוך.
בחודשים האחרונים אחרי מאמץ פיזי,גם מתון, אני נהיית ממש חולה:סחרחורת,חולשה קיצונית,בחילות,"כאב ראש סינוסי" או לפחות מרגיש קרוב לזה,תחושת ערפול ובעיות זיכרון,הרגשה של לחץ/חרדה/עצבנות. זה מתחיל אחרי שאני מסיימת פעילות ולא באמצע,וזה גם לא משנה אם זה פעילות של חצי שעה או 4 שעות,פשוט ברגע שאני מסיימת זה "בום". כל זה באופן קיצוני שאני לא יכולה לזוז מהמיטה אחרי כל פעילות גופנית למשך שעות ממש. הרופא בדק הומוגלובין מסוכרר (5) ואינסולין בצום(4),במד שאני בדקתי אחרי פעילות זה בסביבות 90-100 ולא עולה הרבה זאת אומרת זה גם נשאר 90-100 אחרי ארוחות או עולה קצת ויורד חזרה תוך זמן קצר. הרופא לא חשב שזה בעיה ואני כבר לא יודעת מה עוד לעשות.
יש לציין שבחודשים האחרונים גם הייתי צריכה להפסיק לעשן כיוון שנהייתי חולה באופן דומה אחרי עישון.
האם יש מקום לבדיקות נוספות? זה ממש עוצר לי את החיים
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לרינת
ד''ר מאיה איש שלום21/05/2021המוגלובין מסוכרר של 5 הוא תקין. גם רמות הסוכר שאת מציינת לא מסבירות את מה שאת מרגישה. בעקרון ירידה סוכר משמעותית היא מתחת ל70 אפילו מתחת ל55. אפשר לשקול חבור למד סוכר רציף לראות אם יש קשר לסוכר. יתכן שזה קשור לשנויי לחץ דם או לחסר בקורטיזול עוד אופציה מגרנה שמתעוררת בעקבות פעילות גופנית.
היתי מנסה לבדוק לחץ דם בזמן ארוע שכזה.
תרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה-המשך
רינת24/05/2021תודה רבה דוקטור!
בימים האחרונים בדקתי לחץ דם כשזה קורה והיה לי בין 80/30 ל100/50 אבל רוב הפעמים עולה אחרי שאני קמה ומסתובבת.
הרופא משפחה אמר לי שאין בעיה לשלוח אותי לבדיקה של הקורטיזול אבל זה בדיקת דם בבוקר,לא כשאני אחרי מאמץ פיזי. אני דווקא מרגישה הכי טוב בבוקר. זה יהיה מספיק כדי לראות אם יש בעיה אם בודקים רק בבוקר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לרינת
ד''ר מאיה איש שלום25/05/2021כן קורטיזול בשמונה בבוקר יתן מידע אז כדאי להוסיף גם בדיקת רנין ואלקטרוליטים לאור שנוי בלחץ דם שציינת.
לאור ירידות לחץ הדם שאת מתארת היתי שוקלת הולטר לחץ דם (ודווקא מבצעת פעילות גופנית באותו יום)
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

