בעיות עם מאמץ גופני וסוכר

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות עם מאמץ גופני וסוכר
    רינת
    20/05/2021


    שאל את הרופאחנות האפליקציות של גוגלחנות אפליקציות של אפלהתקן אפליקציהנגישות
    דף הביתפורומיםמגזיןחפש רופאחפש מרפאהמחשבונים
    +חיפוש מהיר


    יש שאלה?שאל שאלהפורום סוכרת
    אודות הפורוםאודות פורום סוכרתפורום סוכרת מנוהל ע"י ד"ר לדיסלב סלזק, מומחה ברפואה פנימית עם מומחיות על בסוכרת, ביתר לחץ דם ומחלות כליות (נפרולוגיה). בעבר שימש כמנהל המחלקה לסוכרת במרכז הרפואי לין בחיפה, וכמנהל יחידת המחקרים בתחום הסוכרת בשרותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי. כיום משמש ד"ר סלזק כיועץ סוכרת במכון לס...קרא עוד...

    מנהלי פורום סוכרת

    ד"ר לדיסלב סלזק
    ד"ר לדיסלב סלזק
    רפואה פנימית, סוכרת, לחץ דם, מחלות כליות
    ד"ר לדיסלב סלזק הינו מומחה ברפואה פנימית ויועץ לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות כליות (נפרולוגיה). את לימודי הרפואה עשה בעיר קושיצה שבצ'כוסלובקיה, ואת המומחיות בעיר הבירה של סלובקיה, ברטיסלבה, ולאחר מכן גם ב...


    שאלה חדשהלדף כל הפורומים
    כותרת
    מאת
    תאריך

    הרגשת חולי אחרי מאמץ פיזי וסוכר
    רינת
    20/05
    16:07
    שלום!
    אני בת 29,סוכר בסדר חוץ מתקופה שלקחתי גלולות ואז זה היה בעייתי,גבוה וגם נמוך.
    בחודשים האחרונים אחרי מאמץ פיזי,גם מתון, אני נהיית ממש חולה:סחרחורת,חולשה קיצונית,בחילות,"כאב ראש סינוסי" או לפחות מרגיש קרוב לזה,תחושת ערפול ובעיות זיכרון,הרגשה של לחץ/חרדה/עצבנות. זה מתחיל אחרי שאני מסיימת פעילות ולא באמצע,וזה גם לא משנה אם זה פעילות של חצי שעה או 4 שעות,פשוט ברגע שאני מסיימת זה "בום". כל זה באופן קיצוני שאני לא יכולה לזוז מהמיטה אחרי כל פעילות גופנית למשך שעות ממש. הרופא בדק הומוגלובין מסוכרר (5) ואינסולין בצום(4),במד שאני בדקתי אחרי פעילות זה בסביבות 90-100 ולא עולה הרבה זאת אומרת זה גם נשאר 90-100 אחרי ארוחות או עולה קצת ויורד חזרה תוך זמן קצר. הרופא לא חשב שזה בעיה ואני כבר לא יודעת מה עוד לעשות.
    יש לציין שבחודשים האחרונים גם הייתי צריכה להפסיק לעשן כיוון שנהייתי חולה באופן דומה אחרי עישון.
    האם יש מקום לבדיקות נוספות? זה ממש עוצר לי את החיים
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עם מאמץ גופני וסוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה-שאלה מתוקנת פה

    רינת
    20/05/2021

    שלום!
    אני בת 29,סוכר בסדר חוץ מתקופה שלקחתי גלולות ואז זה היה בעייתי,גבוה וגם נמוך.
    בחודשים האחרונים אחרי מאמץ פיזי,גם מתון, אני נהיית ממש חולה:סחרחורת,חולשה קיצונית,בחילות,"כאב ראש סינוסי" או לפחות מרגיש קרוב לזה,תחושת ערפול ובעיות זיכרון,הרגשה של לחץ/חרדה/עצבנות. זה מתחיל אחרי שאני מסיימת פעילות ולא באמצע,וזה גם לא משנה אם זה פעילות של חצי שעה או 4 שעות,פשוט ברגע שאני מסיימת זה "בום". כל זה באופן קיצוני שאני לא יכולה לזוז מהמיטה אחרי כל פעילות גופנית למשך שעות ממש. הרופא בדק הומוגלובין מסוכרר (5) ואינסולין בצום(4),במד שאני בדקתי אחרי פעילות זה בסביבות 90-100 ולא עולה הרבה זאת אומרת זה גם נשאר 90-100 אחרי ארוחות או עולה קצת ויורד חזרה תוך זמן קצר. הרופא לא חשב שזה בעיה ואני כבר לא יודעת מה עוד לעשות.
    יש לציין שבחודשים האחרונים גם הייתי צריכה להפסיק לעשן כיוון שנהייתי חולה באופן דומה אחרי עישון.
    האם יש מקום לבדיקות נוספות? זה ממש עוצר לי את החיים
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרינת

    ד''ר מאיה איש שלום
    21/05/2021

    המוגלובין מסוכרר של 5 הוא תקין. גם רמות הסוכר שאת מציינת לא מסבירות את מה שאת מרגישה. בעקרון ירידה סוכר משמעותית היא מתחת ל70 אפילו מתחת ל55. אפשר לשקול חבור למד סוכר רציף לראות אם יש קשר לסוכר. יתכן שזה קשור לשנויי לחץ דם או לחסר בקורטיזול עוד אופציה מגרנה שמתעוררת בעקבות פעילות גופנית.
    היתי מנסה לבדוק לחץ דם בזמן ארוע שכזה.
    תרגישי טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה-המשך

    רינת
    24/05/2021

    תודה רבה דוקטור!
    בימים האחרונים בדקתי לחץ דם כשזה קורה והיה לי בין 80/30 ל100/50 אבל רוב הפעמים עולה אחרי שאני קמה ומסתובבת.
    הרופא משפחה אמר לי שאין בעיה לשלוח אותי לבדיקה של הקורטיזול אבל זה בדיקת דם בבוקר,לא כשאני אחרי מאמץ פיזי. אני דווקא מרגישה הכי טוב בבוקר. זה יהיה מספיק כדי לראות אם יש בעיה אם בודקים רק בבוקר?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרינת

    ד''ר מאיה איש שלום
    25/05/2021

    כן קורטיזול בשמונה בבוקר יתן מידע אז כדאי להוסיף גם בדיקת רנין ואלקטרוליטים לאור שנוי בלחץ דם שציינת.
    לאור ירידות לחץ הדם שאת מתארת היתי שוקלת הולטר לחץ דם (ודווקא מבצעת פעילות גופנית באותו יום)
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו