מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סכרת טיפול חדש האם כדאישרון21/05/2021
שלום,
בת 48 מטופלת בגלוקומין 3 ביום המוגלובין a1c 6.3 משקל עודף אך שומרת ועושה ספורט.
הרופאה הציעה לי לחשוב על הוספת זריקה שבועית בשם אוזימפיק או כדור בשם ג'יאדריאנס טוענת שזה יכול לעזור ברידה במשקל וטוב יותר מגלוקומין לטווה הארוך האם צודקת? כדאי לנסות ולשנות..ומה האשר להיפו או תופעות לוואי שונות.תודה שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לשרון
ד``ר מאיה איש שלום21/05/2021מסכימה עם רופאתך
אם יש עודף משקל משמעותי יש עדיפות לאוזמפיק כי גרדיאנס יוריד במשקל 2-4 קג' אך היתרון שלו זה הגנה על הכליות והלב. תופעות הלואי מעלה סכון לפטרת וגנלית במי שיש לה נטיה, ואולי עליה בנטיה לדלקות בדרכי השתן.
אוזמפיק מורידה בממוצע במשקל 6-7 קג'. תנרמל כנראה את ערכי הסוכר מגנה על הלב והכליות. בעקרון ירידה במשקל של 15% גורמת לרמיסיה של הסוכרת.
חשוב כמובן לצמצם פחמימות בתזונה ולהקפיד על פעילות גופנית סדירה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוזנפיק
שרון22/05/2021תודה על תשובתך המהירה,
באם אני מחליפה לסריקה השבועית,האם זה מוריד את הכדורים או הכל ביחד? כמו כן האם הזריקה גורמת להיפו תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשרון
ד``ר מאיה איש שלום23/05/2021אפשר לותר על מטפורמין אם את מתחילה אוזמפיק. למרות שהמטפורמין מעצים את ההשפעה של האוזמפיק. הזריקה לא גורמת להיפולגקמיה. ההורדה של רמות הסוכר תלויה ברמת הסוכר כך שאם הסוכר לא גבוה לא תהיה הגברה של פעילות תאי הבטא בהפרשת אינסולין
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינון
שרון24/05/2021האם המינון משתנה מהזרקה להזרקה ?
קראתי על הזריקה ואכן ניראה לי שאקח אותה .
אם התחלתי הזריקה ולא מתאים לי אחריי תקופה ניתן ליזור לגלוקמין בלי בעיה? תודה לך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לשרון
ד''ר מאיה איש שלום25/05/2021כן המנון עולה מהזרקה להזרקה. אם עושים זאת בשיטת הקליקים ואם בשיטה הפורמלית המנון עולה אחת לחודש. עד שמגיעים ל1 מג'.
בהחלט אפשר להפסיק ולחזור לגלוקומין אך תצפי שתהיה עליה במשקל, לא מעבר למה שהתחלת אך בהחלט חלק ניכר ממה שתורידי
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוזמפיק
שרון02/06/2021שוב שלום,
אז..היום הרופאה נתנה לי מרשם לאוזמפיק 0.25 ואמרה שכל חודש מעלים ,בנוסף ציינה שאמשיך לקחת את הגלוקמין 3 פעמים ביום,לפי הבנתי אין צורך גם בזריקה וגם בכדורים ,מפחדת לקחת את שניהם ושהסוכר ירד יותר מידיי ,מה נכון? תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לשרון
ד''ר מאיה איש שלום02/06/2021שתי התרופות לא מעלות את הסכון לנפילות סוכר, ודווקא גלוקופאג' מעצים את השפעת האוזמפיק מבחינת ירידה במשקל
כך שלא בטוחה שהיתי מפסיקה אפשר אולי לרדת לכדור אחד או שניים ליום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה במשקל
שרון02/06/2021אז בעצם אני מבינה שעקב כך שאני עם עודף משקל bmi 34 אז הזריקה אמורה לעזור לי בהורדת משקל ובנוסף באיזון הסכרת ,כמו כן להבנתי במידה וזה פחות מתאים לי מבחינת תופעות לוואי יכולה להפסיד מידית ולהמשיך כרגיל בכדורים ,האם הבנתי נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לשרון
ד''ר מאיה איש שלום03/06/2021כל מה שאמרת נכון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

