עיצה דחופה לגבי ערכים בדם

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • עיצה דחופה לגבי ערכים בדם
    יפה
    25/05/2021

    כל בוקר בצום ערכים בין 110-118..במשך כל היום לאחר ארוחה בין 105-110 ..לא אוכלת פחמימות ולא סוכרים..ירדתי במשקל 8 קג..ממשיכה לרדת ולשמור..לא מצליחה להבין איך בבוקר גבוה וכל היום תקין..שרתי על תסמונת השחר..אבל..האם הגוף שבמשך היום עובד ומפרק את האוכל מדוע בבוקר זה עדיין גבוה...האם זה מעיד על סכרת? מה לעשות..לגבי בדיקת a1c יכולה רק עוד חודש לעשות..אני מאוד מבולבלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיצה דחופה לגבי ערכים בדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ליפה

    ד``ר מאיה איש שלום
    25/05/2021

    אם יש עודף משקל ויש לך דום נשימה בשינה (הרמז לכך נחירות, מתעוררת עיפה, עייפות במהלך היום) אז זה יכול להסביר את העליה ברמות הסוכר בבוקר או באמת תסמונת השחר, אפשרות נוספת שאת אוכלת פחמימה בערב מאוחר שמעלה אותך. תנסי אולי לבצע הליכה בערב לראות אם תהיה השפעה על הסוכר בבוקר
    ולא להפריז בצריכת פחמימות בערב, אפילו שבולת שועל שנחשבת "בריאה" יכולה להביא לעליה משמעותית ברמות הסוכר
    אפשר לשקול חבור למד סוכר רציף לראות מה יכול להשפיע לטובה על הסוכר בבוקר ..
    בכל מקרה ישנן תרופות יעילות שמסיעות בהורדה במשקל, מורידות סוכר מגנות על כלי הדם והכליות
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו