אוזמפיק להרזיה וטיפול בהשמנת יתר

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • אוזמפיק להרזיה וטיפול בהשמנת יתר
    רויטל
    08/06/2021

    דר שלום
    קיבלתי טיפול אוזמפיק לטיפול בהשמנה קלה ושומנים בדם לאחר עליה מהירה במשקל בעקבות גמילה מאופיואטים שנלקחו לכאב כרוני במשך 8 שנים. אני מפחדת מתופעות הלוואי. קראתי את השיטה שכתבת פה בפורום להעלות מינון בקליקים. 5 קליקים כל שבוע. גם בחודש של העלת מינון של 0.5 וגם בחודש של 1 מג להמשיך בעליה של תוספת 5 קליקים כל שבוע ?
    אם ארווח את העליה ב5 קליקים לפעם בשבועיים יש סיכוי להתרגלות יותר טובה או ששבוע בין עליה לעליה זה מספיק לדעתך?

    יש המלצות נוספות ידועות לעניין תזונה ( ממה להימנע) כדי להפחית תופעות לוואי?
    אני מפחדת מבחילות והקאות ( מעולם לא הקאתי )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרויטל

    ד''ר מאיה איש שלום
    08/06/2021

    כן אפשר להמשיך בקליקים עד 1 מג' שזה 74 קליקים. בעקרון ב-3 המנונים הרכוז זהה.. אם יש תופעות לואי אני ממליצה שלא להעלות ואף להוריד מנון
    בטטרציה איטית בקליקים לרב יש סבילות טובה ומקסימים אם יש תופעות לואי נעצרים והן חולפות עם הזמן
    לילה טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו