האם הגיע הזמן להתחיל בן 57

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • האם הגיע הזמן להתחיל בן 57
    גדי
    10/06/2021

    שלום ד"ר מאיה.
    בן 57 כבר כמה שנים שאני בטרום סוכרת המדדים הם, בבדיקות דם אחת לשנה לקיחת דם מהוריד לאחר צום.
    תוצאות ב4 שנים אחרונות גלוקוז 110 ל128- A1C 5.6-5.7
    יש לציין שאני שומר דיאטה עקב כולסטרול ושומנים בדם ומטופל בסטטור+לחץ דם.
    השבוע הרופא משפחה היה מהוסס אם לשמור עוד יותר על תזונה או על טיפול תרופתי ולבסוף המליץ לי להתחיל בטיפול לסוכרת כדור אחד בערב גלוקומין 850 למשך 3 חודשים ואחר כך בדיקת דם בטענה שנעזור קצת ללבלב ממאמץ.
    ד"ר מאיה ארצה לשמוע את דעתך או כיוונך אם כדאי להתחיל בטיפול תרופתי בנתונים אלו.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם הגיע הזמן להתחיל בן 57

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לגדי

    ד''ר מאיה איש שלום
    11/06/2021

    אפשר להתחיל אך לא הכרחי אם יש עוד מה לשנות מבחינת הרגלי חיים (תזונה וספורט) אפשר לנסות. אפשר גם לשקול חבור למד סוכר רציף חד פעמית בכדי לראות את התגובה למזונות שונים
    אם יש עודף משקל משמעותי אפשר לשקול תרופה שתסייע בירידה במשקל ועל הדרך גם תנרמל את ערכי הסוכר כגון סקסנדה ובעתיד הלא רחוק WEGOVY
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם הגיע הזמן להתחיל?

    גדי
    12/06/2021

    תודה ד"ד.
    אני במשקל תקין לאורך כל השנים וכפי שכתבתי אני שומר על תזונה במיוחד ללא סוכרים.
    את כתבת לי שאפשר לשקול חבור למד סוכר רציף חד פעמית.
    א.מה זה המד הזה(האם לאחר כל אכילה של דבר מסוים צריך לבדוק את רמת הסוכר עם המד הנ"ל?)
    ב.מהיכן אפשר להשיג כזה מד או האם אפשרי לעקוף את רופא המשפחה ולרכוש לבד?
    ג.האם את הבדיקות עם המד צריך לעשות ללא גלוקומין?
    תודה על עזרתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לגדי

    ד''ר מאיה איש שלום
    15/06/2021

    מד סוכר הוא פרטי. ככל הידוע לי הזמין ביותר הוא של חברת גפן מדיקל ונקרא פריסטייל לברה הוא גם הזול ביותר עולה 300 שח לשבועיים חד פעמיים של שמוש, במרשם מרופא המשפחה בקופה באופן פרטי זה 250 שח
    בהחלט במד הסוכר ניתן יהיה לראות את התגובה מבחינת רמת הסוכר למזונות שונים, לא היתי מפסיקה גלוקומין אלא בודקת אם הכסוי של הגלוקומין מספק
    כאשר המטרה לא לעבור את ה155-160 אחרי האוכל.
    בצום אדאלי פחות מ110
    לעיתים המד מזייף קצת כלפי מטה אז כדאי להשוות למדידת סוכר מהאצבע, במקביל למדידת סוכר מהמד בצום
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו