מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם הגיע הזמן להתחיל בן 57גדי10/06/2021
שלום ד"ר מאיה.
בן 57 כבר כמה שנים שאני בטרום סוכרת המדדים הם, בבדיקות דם אחת לשנה לקיחת דם מהוריד לאחר צום.
תוצאות ב4 שנים אחרונות גלוקוז 110 ל128- A1C 5.6-5.7
יש לציין שאני שומר דיאטה עקב כולסטרול ושומנים בדם ומטופל בסטטור+לחץ דם.
השבוע הרופא משפחה היה מהוסס אם לשמור עוד יותר על תזונה או על טיפול תרופתי ולבסוף המליץ לי להתחיל בטיפול לסוכרת כדור אחד בערב גלוקומין 850 למשך 3 חודשים ואחר כך בדיקת דם בטענה שנעזור קצת ללבלב ממאמץ.
ד"ר מאיה ארצה לשמוע את דעתך או כיוונך אם כדאי להתחיל בטיפול תרופתי בנתונים אלו.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לגדי
ד''ר מאיה איש שלום11/06/2021אפשר להתחיל אך לא הכרחי אם יש עוד מה לשנות מבחינת הרגלי חיים (תזונה וספורט) אפשר לנסות. אפשר גם לשקול חבור למד סוכר רציף חד פעמית בכדי לראות את התגובה למזונות שונים
אם יש עודף משקל משמעותי אפשר לשקול תרופה שתסייע בירידה במשקל ועל הדרך גם תנרמל את ערכי הסוכר כגון סקסנדה ובעתיד הלא רחוק WEGOVY
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הגיע הזמן להתחיל?
גדי12/06/2021תודה ד"ד.
אני במשקל תקין לאורך כל השנים וכפי שכתבתי אני שומר על תזונה במיוחד ללא סוכרים.
את כתבת לי שאפשר לשקול חבור למד סוכר רציף חד פעמית.
א.מה זה המד הזה(האם לאחר כל אכילה של דבר מסוים צריך לבדוק את רמת הסוכר עם המד הנ"ל?)
ב.מהיכן אפשר להשיג כזה מד או האם אפשרי לעקוף את רופא המשפחה ולרכוש לבד?
ג.האם את הבדיקות עם המד צריך לעשות ללא גלוקומין?
תודה על עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לגדי
ד''ר מאיה איש שלום15/06/2021מד סוכר הוא פרטי. ככל הידוע לי הזמין ביותר הוא של חברת גפן מדיקל ונקרא פריסטייל לברה הוא גם הזול ביותר עולה 300 שח לשבועיים חד פעמיים של שמוש, במרשם מרופא המשפחה בקופה באופן פרטי זה 250 שח
בהחלט במד הסוכר ניתן יהיה לראות את התגובה מבחינת רמת הסוכר למזונות שונים, לא היתי מפסיקה גלוקומין אלא בודקת אם הכסוי של הגלוקומין מספק
כאשר המטרה לא לעבור את ה155-160 אחרי האוכל.
בצום אדאלי פחות מ110
לעיתים המד מזייף קצת כלפי מטה אז כדאי להשוות למדידת סוכר מהאצבע, במקביל למדידת סוכר מהמד בצום
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

