מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלום שוב לדר היקרה שאלהיוסי11/06/2021
לא יודע עד כמה זה קשור לפה אבל אני בטוח שאת יודעת מעט בעניין
בדיקת דם יצא לי ויטמין d יצא 17.6 nmol/l
לגבי תסמינים זה יכול לגרום לרככת??
עד כמה זה חמור החוסר?
ישנם תסמינים מסוימים
אפשרי לשתות בקבוק לחודש?
אני פשוט הזמנתי תור לרופא יקח זמן קצת ואני מודאג
תודה רבה המון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליוסי
ד''ר מאיה איש שלום11/06/2021לא סביר שיש לך רככת היא מתבטאת בכאבי עצמות נטיה לשברים האם רמת ALK PHOS תקינה? אם רמת הסידן בדם תקינה (לא גבוהה) אתה יכול לקחת 2000-3000 יחידות ליום ותוך מספר חודשים הרמה תתוקן. עדיף שלא לקחת בקבוקון..
אם אתה מקבל טפולים תרופתיים לאוסטאופורוזיס שנוגדי פרוק עצם מניחה שאתה לא מקבל עדיף לא לקחת כשהוטמין D ככ נמוך ולדחות לאחר תקון הרמה שלו
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתך
המשך13/06/2021האם את מדברת על הבדיקה הזאת?
ALK. PHOSPHATASE
יצא 52 שהנורמה מתחילה מ 30
לגבי קלציום סידן יצא תקין
מה שכן עמיעלז בדם 116
והסוכר בצום 65
והויטמין d כמו שאמרנו 17.6
עמילז בשתם וליפאז תקין
על מה זה יכול להצביע חלילה על חזרת??
אסטופרואיז?
לגבי הויטמנים.הבנתי שאם לוקחים רק ויטמין d בלי קלציום זה לא שווה .אם הסידן תקין ואקח כול יום כדור של סידן ביחד אם ויטמין d .ופעם בשבוע רק d כמה טיפות שהרופא יחליט זה בסדר??
מה התמונה הכללית כמו שאת רואה אני דואג ממש בחרדה
תודה רבה דר באמת !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסידן
המשך סידן13/06/2021רמת הסידן בדם
9.3
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה ליוסי
ד''ר מאיה איש שלום15/06/2021אם תעשיר תזונה בסידן זה יכול להספיק. למשל רקוטה או יוגורטים עתירי סידן. שקדים טחינה.
אני בדרכ אוהבת לבדוק רמת סידן בשתן לפני שאני מוסיפה תוסף סידן. אם היה ספור של אבנים בדרכי השתן עוד יותר חשוב לבצע אסוף שתן לרמות סידן בכדי לראות אם זה הרקע לאבנים ואז להמנע מתוסף ולהעשיר סידן בתזונה. הALK PHOS שציינת תקין ופחות מחשיד לקיום של רככת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני צריך סידן אחרי ויטמין D?
המשך דר יקרה16/06/2021כרגע קיבלתי טיפול של ויטמין d במינון 3000 ליום
השאלה אם צריך לקחת אותו אם סידן?
הסידן שלי תקין?
האם המחבור החמור ב d גורם לסיפטומים מסויימים?
מה לדעתך צריך להשלים?
האם זה נכון שויטמין d ללא סידן לא נספג?
הרופא שלי אמר שרמות כאלה בדיקה לאסטופריזיס יצא שכן יש בגלל המחסור d האם זה נכון?
תודה רבה המןן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא לשכוח
אודי17/06/2021תוסיף ויטמין K2 בצורתו הטבעית MK-7
לאופטימיזציה של כל התהליך ובפרט הגנה של הרקמות הרכות משקיעת סידן בהן
(ניתן להזמין דרך האתר איהרב יותר זול משמעותית)
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה רופא?
יוסי17/06/2021על סמך מה אתה אומר את זה .בתור נטרופת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר מאיה היקרה
יוסי17/06/2021אפשרי לדבר איתך באימל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה ליוסי
ד''ר מאיה איש שלום17/06/2021לגבי תוסף ויטמין D יעיל גם ללא סידן, וחסר ויטמין D מעלה את הסכון להפרעה במנרלזציה של העצם אך עם תקון החסר היא צפויה להשתפר. אם אתה ממעט באכילת מוצרי חלב ולא היו לך אבנים בדרכי השתן ורמת הסידן בדם תקינה אפשר גם לשקול תוסף סידן. לגבי תוספת של וטמין K ככל הידוע לי התועלת שלו שנויה במחלוקת בהעדר הוכחות מחקריות חד משמעיות לתועלת מבחינת הפחתת שברים או שפור צפיפות עצם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לגבי מה שרשמת דר
יוסי18/06/2021רשמתי לך את ערכי הסידן
אז אין צורך בתוסף?
לגבי חומצה פולית שיצאה 12.6
ויטמין b12 290
קיבלתי גם את התוספים האלה.אבל זה עדיין בנורמה אז אין צורך לקחת??
תודה רבה דר יקרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב
יוסי18/06/2021הרבה חומר האינטרנט רדום שהשלמת ויטמין d מעלה תרגישות לאינסולין וככה זה עוזר.וגם קשור למניעת סוכר.שאת אמרת שאאין קשר.הרבה דברים רושמים באינטרנט.כמו הבחור שרשם כאן שחייב לקחת ויטמין d אם k
או שזה רק פרסומת שלו אין לי מושג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה ליוסי
ד''ר מאיה איש שלום19/06/2021לגבי תוסף הסידן אני מעדיפה לראות גם רמה בשתן ועדיף הרבה פעמים להעשיר בעזרת תזונה (מוצרי חלב עשירים בסידן כגון רקוטה יוגורטים למינהם טחינה משומשום מלא שקדים וכו).
לגבי B12 הרמה גבולית אך תקינה רמת החומצה הפולית תקינה
ככל הנראה אין הוכחות ברורות שתוסף של ויטמין D משפר את התנגודת לאנסולין ואת רמות הסוכר..
עדיף שלא להיות בחסר בגלל ההשלכות השליליות על מטבוליזם עצם וגם כנראה על מערכת החסון ומערכות נוספות
לגבי ויטמין K2 ההוכחות פשוט לא חד משמעותיות לתועלת ולכן קשה לי להמליץ .
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהb12 אין צורך בתוסף וגם חומצה פולית?
יוסי20/06/2021ממש מתנצל קצת על הארוך של הפוסט.אבל באמת שאת רופאה מקסימה !
לגבי b12 אין צורך בתוסף?
וכנל גם חומצה פולית?
התחלתי כבר שבוע אם ויטמין d מינון 3000 ביום בתקווה שהרמה תעלה.אך עדיין שומע רעשים של עצם.כמו קליקים חריות.משתדל להוסיף יוגרט ביום שזה בערך 400 גרם סידן אם אני לא טועה.מאשר תוסף.למרות שהרבה שלי תקינה בכול בדיקות הדם לסידן
האם כול הסימנים האלה של העצם נגרם מחוסר בויומין?
אגב הייתי אצל אורטפד מזמן.שגם היה לי רמה נמוחה של הויטמין.אבל הוא לא קישר את זה ורשם דיפורמציה בעצם החזה מה זה אומר.?
עשיתי בדעקות לדלקת פרקים ברוך השם הכול תקין
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה ליוסי
ד''ר מאיה איש שלום22/06/2021לגבי הB12 הוא גבולי . אפשר לשקול תוסף אך לא הכרחי
לפי מה שזכור לי רמת חומצה פולית בנורמה
לגבי הצורך בתוסף סידן קשה לי ליעץ מרחוק אבל בהחלט טוב שאתה מעשיר תזונה בסידן גבינה רקוטה עתירה בסידן יש גם יוגורטים עתירים בסידן וגם טחינה משומשום מלא שקדים וכו
בעקרון דפורמציה בעצם החזה זה הרבה פעמים מולד אלא אם באמת סימן לרככת שזה לא סביר.
שוב קשה ליעץ מרחוק מבלי לראותך
לילה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.
.20/06/2021בורות מקוממת
ביוכימיה בסיסית של יחסי גומלין בין מיקרו נוטריאנטים ותהליכי הסינרגיה ביניהם
עשי לעצמך טובה ד'ר תחזרי לספריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרככת
ריקי ברוך20/06/2021בהסתמך על דברי הרופאה אני יכולה להמליץ לך על הסידן האמורפי של דנסיטי שהספיגה שלו מיטבית והתוצאות בהתאם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוסי מדוע כדאי לאכול יוגורט
לריקי21/06/2021דר מאיה ראתה תבדיקות ולא אמרה שחסר סידן
אלה לאכול יוגרט ביום.בשביל לקבל תמקסימום.וגם המקסימום של ספיגת הויטמין d* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לדר מאיה המקסימה !
יוסי21/06/2021ממש מתנצל קצת על הארוך של הפוסט.אבל באמת שאת רופאה מקסימה !
לגבי b12 אין צורך בתוסף?
וכנל גם חומצה פולית?
התחלתי כבר שבוע אם ויטמין d מינון 3000 ביום בתקווה שהרמה תעלה.אך עדיין שומע רעשים של עצם.כמו קליקים חריות.משתדל להוסיף יוגרט ביום שזה בערך 400 גרם סידן אם אני לא טועה.מאשר תוסף.למרות שהרבה שלי תקינה בכול בדיקות הדם לסידן
האם כול הסימנים האלה של העצם נגרם מחוסר בויומין?
אגב הייתי אצל אורטפד מזמן.שגם היה לי רמה נמוחה של הויטמין.אבל הוא לא קישר את זה ורשם דיפורמציה בעצם החזה מה זה אומר.?
עשיתי בדעקות לדלקת פרקים ברוך השם הכול תקין
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה ליוסי
ד''ר מאיה איש שלום25/06/2021אפשרי לקחת ויטמין B12 אבל לא חובה.
קשה לי ליעץ לך לגבי הממצאים הגופניים שאתה מתאר מבלי לראותך
בעקרון חסר בויטמין D לא אמורים לגרום לרעש מהעצמות ודפורמציה רק במקרה של רככת שזה נדיר בארצינו שוטפת השמש גם כשיש חסר ויטמין D.
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

