אוזמפיק רק למטרות הרזיה

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • אוזמפיק רק למטרות הרזיה
    רבקה
    18/06/2021

    שלום רב. אני בת 74 גובה 157 משקל נוכחי 82 לאחר ירידה של 16קג משתמשת באוזמפיק 4חודשים. טופלתי במשך 3 חודשים במרפאה להשמנה ע״י אוזמפיק ולאחר מכן קיבלתי המלצה להמשך במכתב לרופא המשפחה. במרפאה (כללית)נאמר לי שאסור להם לתת לי את המרשם לאוזמפיק אם אני לא סובלת מסוכרת. שאלתי היא האם זה מסוכן להמשיך או לחילופין אם אני מפסיקה האם אני עלולה לעלות מחדש במשקל. אשמח לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזמפיק רק למטרות הרזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרבקה

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/06/2021

    התרופה מאושרת בארהב לירידה במשקל , הFDA לא מאשר תרופות מבלי לעשות הערכה מקיפה של תועלת אל מול סכונים .
    התרופה לא רשומה בארץ בהתויה של ירידה במשקל ולכן רופא המשפחה שלך לא יכול לרשום לך אותה במסגרת הקופה, ואת יכולה לרכוש אותה באופן פרטי עם טופס 29ג.
    את צודקת שאם תפסיקי את התרופה רב הסכויים שתהיה עליה הדרגתית במשקל. אם אין התוית נגד למתן (כגון סרטן מדולרי בבלוטת התריס או דלקות חוזרות בלבלב) אז אני לא רואה סיבה להפסיק
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו