תוצאות בדיקת הורמונים מה הגורמים

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקת הורמונים מה הגורמים
    Lea
    19/06/2021

    שלו ם דר'
    בת 21
    בבדיקת דם לאחר 3 שעות ערנות פרולקטין -1200
    מחכה ל mri
    ו 17 הידרוקסי פרוגרסטרון בזמן 0: 7.3 ובזמו 60 13.7 לאחר תבחין סינטקס.(ערכים ב nmol/l) ראיתי שהגבול הוא עד 2.4 ועשיתי את זה ביום חמישי של המחזור
    רציתי לדעת כמה דברים, האם זה תקין? ואם לא מה הטיפול? האם זה יכול לגרום למחזור לא סדיר ? ומה הגורמים לעלייה בערכי ההורמון
    תודה רבה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לLEA

    ד''ר מאיה איש שלום
    26/06/2021

    הפרולקטין בהחלט מוגבר במידה קלה (אם נמדד ביחידות בינלאומיות ולא בנג/מל). הוא יכול להסביר מחזור לא סדיר
    צריך לראות אם אין סיבות תרופתיות לעלית הפרולקטין ולעיתים גם יש הפרעה מעבדתית במידה פרולקטין (מאקרופרולקטין) ואז העליה לא אמיתית צריך להתרשם קלינית
    לגבי הסנקטן הוא תקין הנורמה של 2.4 נמול/ליטר זה בבסיס, אם לא עולה מעל 30 נמול/ליטר. זה תקין.
    17 OH פרוגסטרון יכול להיות מוגבר בעקבות שחלות פולצסטיות אך צריך לראות אם יש סיבות אחרות, זו השכיחה ביותר אם NON CLASSICAL CONGENITAL ADRENAL HYPERPLASIA נשלל כפי שאצלך
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו