טרום סוכרת מחייב סוג 2?

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • טרום סוכרת מחייב סוג 2?
    אלונה
    20/06/2021

    לאימי בת 53 התגלו בספטמבר האחרון ערכי סוכר גבוהים בצום קצת מוגברים אבל תמיד פחות מ110 בכייון 105. היא אישה צנומה עם טריגליצרידים בדם 30 שלא נוגעת בסוכר לבן ולחם לבן ודומיו כבר שנים מטעמי טבעונות. רופא המשפחה אבחן אותה עם טרום סוכרת. האם זה מחייב טרום סוכרת 2 וכיצד ניתן לאזן בלי תרופות את הערכים ? האם ייתכן שגם אישה רזה שככ מקפידה על התזןנה תפתח סוכרת שבדכ פוגעת בבעלי משקל עודף שחיים אורח חיים לא בריא? יש לציין כי סבה של אימי וכל אחיותיו היו חולי סןכרת סוג 2 . תודה רבה על ההתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרום סוכרת מחייב סוג 2?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאלונה

    ד''ר מאיה איש שלום
    22/06/2021

    בהחלט כשיש רקע גנטי לסוכרת מסוג 2. הסכון אם יש הורה שלוקה בסוכרת מסוג 2 הוא 30-50%.
    יש סוגי סוכרת שאינם תלויים במשקל כמו סוכרת מונוגנטית או סוכרת אוטואמונית. האם נבדקה רמת המוגלובין מסוכר שמשקפת את ממוצע ערכי הסוכר ב-3 חודשים האחרונים?
    בכל מקרה הערכים שתארת מוגברים במידה קלה.
    והפחתת צריכה של פחמימות ופעילות גופנית סדירה מסייעים בהפחתת רמות הסוכר
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו