מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חשד עקב תסמינים לתנגודת אינסוליןעמיר03/07/2021
לפני שנתיים בערך עשיתי בדיקה דם סוכרים ולא אובחנה סכרת.
אבל יש לי תסמינים שהבנתי שהם של תנגודת אינסולין:
* 10 דקות אחרי כמעט אחרי כל ארוחה אני מרגיש כזאת עייפת שאני חייב לשכב ואז אני נרדם לחצי שעה.
* אני רזה בגפיים ושאר רוב הגוף אבל יש לי שומן בטני
יש לי גזים ונפיחות בבטן.
* אני עושה פיפי בתדירות גבוהה מאחרים ואני גם קם פעם בלילה לעשות פיפי. לפני עשר שנים זה לא היה.
האם יש לגיטימציה לבקש בדיקה לתנגודת אינסולין ואיך וממי מבקשים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנגודת לאינסולין בדיקת העמסת סוכר
אודי05/07/2021שלום עמיר
טרם תענה לך ד'ר איש שלום שהיא האוטוריטה המוסמכת כאן אני מרשה לעצמי לעוץ לך עצה
האם אמא של הלגיטימי לבקש כל בדיקה שתחפוץ כל עוד היא רלוונטית למצבך או לחשדותיך (אם יש להם בסיס)
תבקש מהרופא העמסת סוכר שהיא לדעתי הבדיקה המדויקת ביותר לכל אדם החשוד בסוכרת או קדם סוכרת היא נותנת אומדן מדויק ומדמה חיים אמיתיים של אכילה ותגובת הגוף לאחר מרווחי זמן משתנים
המגלובין מסוכרר ובדיקת דם בצום לענ'ד לא פוגעות ויכולות במצבים מסוימים לתת תחושה מאד מטעה
תבקש גם בדיקה נפרדת של פרופיל הורמונלי בדגש על אינסולין
(בדיקת הזהב! לתפקוד האינסולין היא HOMA IR אך אותה כנראה לא תקבל אחי)
עכפ חשדותיך יש להן ביסוס גפיים רזות והשמנה מרכזית מעידים על פיזור לא שווה של שומן שמתרכז בחגורת הבטן ומכביד/מעכב/מאט/ ובפוגע בבלוטות האנדוקריניות
צמאון מובר הוא ודאי פאקטור
השתנה לילית גם כן
אך דע גם דע ידידי שהמצב שלך הפיך לגמרי ע'י תזונה פעילות ניהול מתחים ותוספי תזונה ייעודים
אני מציע לך גם לחדד יותר את שאלתך ולציין את גילך ומצבך הכללי היסטוריה קצרה כגון האם אתה נוחר בלילה וכדו
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
10 דקות אחרי ארוחה זה קצת מוקדם
ד''ר מאיה איש שלום07/07/2021בעקרון 10 דקות אחרי ארוחה זה קצת מוקדם לעליה ברמות הסוכר...אפשר לחבר אותך למד סוכר רציף ולבדוק.
לגבי השתנה בלילה אם הסוכר לא עובר מעל 200 ואתה גבר מעל גיל 60 יותר סביר שמדובר בהגדלה של הפרוסטטה מאשר קשר לסוכר.
בעקרון אפשר לבדוק סוכר ואנסולין בצום וגם המוגלובין מסוכרר. אפשר לבקש מרופא המשפחה
בכל מקרה הפחתת צריכה של פחמימות ופעילות גופנית סדירה יסיעו במניעת התפתחות של סוכרת
אם מבנה הגוף השתנה אולי צריך לחשוב על עודף הפרשת קורטיזול תסמונת מאוד נדירה. לשם אבחונה יש להועץ באנדוקרינולוג/ית
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

