הזרקת אינסולין - מתי הכי טוב

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • הזרקת אינסולין - מתי הכי טוב
    גל
    18/07/2021

    ערב טוב,
    בת אוטוטו 50 בעקבות הרגשה כללית רעה, עייפות, צימאון, רופא המשפחה שלח אותי לבדיקת דם שתוצאותיה חריגות
    A1C - 11.3
    גלוקוז - 313
    הרופא רשם לי INS TREGLUDEC 100U/1ML 5X3ML 0
    (לטווח ארוך)

    הרופא אמר לבדוק סוכר פעם ביום

    בהדרכת אחות לזריקה נאמר לי לבדוק סוכר בבוקר אחרי צום של מינימום 8 שעות ואז להזריק את האינסולין.

    בשיחה שביצעתי עם הרופא כ-11 יום לאחר שהתחלתי להזריק הוא אמר שצריך להזריק בערב.. לא בדיוק הבנתי אך אמר שזה עדיף...

    עלי לציין שהבוקר בבדיקה בצום מדד הסוכר בדם היה 109 ואני מזריקה 24 יחידות.

    כרגע אין באפשרותי לעשות ספורט כי נפצעתי בברך ויש חשד לקרע במיניסקוס ממתינה לבדיקת MRI אך אני שומרת על דיאטה מתאימה ואף ירדתי במשקל.

    מתי בעצם הכי טוב לבצע בדיקת דם (בוקר או ערב)?
    ומתי להזריק?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לגל

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/07/2021

    באנסולין כדוגמת טרגלודק בעל השפעה ארוכת טווח (מכסה אפילו 40 שעות) לא קריטי אם מזריקים ביום או בערב
    אם התרגלת בבוקר זה בסדר להשאיר כך, והתאמת המנון היא לפי הסוכר בצום. אבל אם מבצעים שנוי נותנים לו 3-4 ימים בככדי לראות את השפעתו על רמת הסוכר
    תרגישי טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו