אוזמפיק ,האם לעלות מינון ?

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • אוזמפיק ,האם לעלות מינון ?
    שרון
    20/07/2021

    שוב שלום לך ,
    כרגע על אוזמפיק 0.50 פעם שלישית ,קמה עם סוכר 100 לרוב ומרגישה בסדר
    בחודש וחצי של ההזרקות ירדתי רק 4 קילו ,אציין ששיניתי את הרגליי האכילה ב180 מעלות ועושה ספורט יום יומי .
    בעוד שבועיים אמורה להעלות ל- 1 מג ,האם אז אראה ירידה גדולה יותר?
    בנוסף האם כשעלה מינון הסוכר לא יהיה נמוך מידיי בבוקר? כבר הפסקתי את הגלוקומין רק על אוזמפיק .המון תודה לך שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזמפיק ,האם לעלות מינון ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשרון

    ד''ר מאיה איש שלום
    20/07/2021

    בעקרון הירידה במשקל תלוית מנון בארהב אושר מנון של 2.4 מג' לשבוע לירידה במשקל בלי קשר לסוכרת.
    אני מעדיפה ב1 מג' להתחיל בקליקים למשל 40 קליקים למי שעובר מ0.5 מג' וכל שבוע להעלות ב5 קליקים
    הסוכר לרב לא יורד מידי כי ההשפעה על הפרשת האנסולין תלויה ברמות הסוכר אם רמות הסוכר נמוכות לא צפויה עליה בהפרשת אינסולין ולכן התרופה מאושרת גם בלא סוכרתיים במנון של 2.4 מג' לשבוע בארהב. צפוי שגם תאושר בארץ
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו