הפחתת מינון איזמפיק+ מה מינון מינימלי להפחתת משקל

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • הפחתת מינון איזמפיק+ מה מינון מינימלי להפחתת משקל
    יעל
    31/07/2021

    שלום דר',
    התחלתי לפני 3 וחצי שבועות בהתוויה להפחתת משקל בלבד, 0.5 מג היה המינון אליו הרופא שאף להגיע.

    שבוע ראשון 10 קליקים- פחות תיאבון, קצת בחילות. יופי.
    שבוע שני 20- בחילות, כאב ראש וקצת סחרחורת יום יומיים אחרי הזריקה. סביר.
    פה ביקרתי אצל הדיאטנית, הפחתה של חצי קילו, לא משמעותי, אם כי ביום ראשון של מחזור אז יתכן שהפחתתי מעט יותר.
    שבוע שלישי כבר 0.5- תחושת מחלה עם עייפות, כבדות, בחילות. לא טוב לתפקוד נורמלי.
    שבוע רביעי 0.5- מזריקה בערב מאוחר, סחרחורת קלה בלילה, ביום לאחר הזריקה בחילות וחוסר תיאבון עם תחושת מחלה של עייפות וקושי להתניע, בערב הקאתי ושלשלתי באופן חריף, כמו שאפילו סלמונלה לא גרמה לי להגיב. השלשולים הקשים נמשכו עד למחרת בצהריים, ואז נותרה רק תשישות ובחילות להמשך היום ועייפות קלה יותר עוד יומיים.

    לא יודעת כמה והאם ירדתי בשבועיים אלו במשקל באמת ולא בנוזלים.

    הרופא המליץ לרדת חזרה מה37 קליקים אל 20 קליקים שהם 0.25 מג.

    האם לרדת מיידית בזריקה הבאה עוד 4 ימים למינון זה?
    קראתי פה שאת בעד מרווחים של 5 קליקים בעליה, האם גם בירידה? (בסוגריים אם עוד פעם אגיב ככה לזריקה כנראה שלא אוכל להמשיך בה)

    כמו כן, להפחתת משקל האם ה0.25 מספיק?

    אוכלת הרבה פחות מן הסתם, שלא לומר צמה (לא המטרה שלי אבל לעיתים קשה לאכול), מתעמלת כל חיי, ברגיל הליכות פלוס 2-3 פעמים בשבוע יוגה ופילאטיס, כשלא צריכה לבטל בגלל בחילות );

    תודה לך על השירות הנפלא שאת עושה פה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ליעל

    ד''ר מאיה איש שלום
    02/08/2021

    תודה על הפרגון. בירידה אין צורך לבצע בהדרגה. והיתי מנסה אפילו 15 קליקים לאור ההרגשה שלך לא ממהרת להעלות. לא מעלה אם יש תופעות לואי. כלומר נשארת על 15 קליקים אפילו מספר שבועות עד שתופעות הלואי חולפות ואכן אני בעד להעלות ב-5 קלייקים כשמעלים.
    כל זאת בערבון מוגבל כי לא ראיתי אותך ולא בדקתי אותך אבל ממה שאת מתארת נשמע שחייבים להוריד מנון
    התרופה אמורה להוריד תאבון ולא לגרום לתחושת מחלה אלו תופעות לואי שאפשר להמנע מהם/להפחית אם מעלים את המנון יותר בהדרגה
    תרגישי טוב
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך על אוזמפיק

    יעל
    03/08/2021

    תודה רבה דר, והאם חייבים לשאוף להעלות מינון ל0.5 מג או 1 מג להפחתת משקל אופטימלית ומקסימלית, או שאפשר להישאר במקום/ מינון שמסייע בויסות תיאבון ולא חייבים להעלות מינון? כי הבנתי שבמחקרים מינון גבוה עזר להורדה המיוחלת של 15% במשקל..
    כמו כן קראתי שכתבת דגש על פעילות גוםנית כנגד משקל/תנגטדה. מדוע דווקא סוג פעילות זה חשוב עם אוזמפיק? יש חשש כלשהו לפגיעה במסת שריר?
    ושאלה נוספת- האם אוזמפעק תורם במשהו נוסף לבריאות למי שאינט סוכרתי, למשל סיוע בהורדת כולסטרול?
    אלף תודות מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ליעל

    ד''ר מאיה איש שלום
    05/08/2021

    התגובה לאוזמפיק היא אישית, יש אנשים שכבר במנון של 0.25 מג' יורדים 10 קג' ויש כאלו שרק ב1 מג' רואים תגובה משמעותית מבחינת משקל. הבסיס לשנוי הוא שנוי בהרגלי חיים
    בכל ירידה במשקל יש חשש מאובדן מסת שריר, ולכן חשובה גם פעילות של תנגודת שיכולה להעלות את חלוף החומרים במנוחה
    אוזמפיק גם אנטידלקתי בסוכרתיים יש עדויות שהוא אנטיטרשתי הנושא בבדיקה גם בלא סוכרתיים, משפר רמות כולסטרול ולחץ דם
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה המקיפה!

    יעל
    05/08/2021

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש להוסיף לתפריט חלבונים מן החי

    אודי
    06/08/2021

    למניעת אובדן שריר בנוסף לאימוני התנגדות כדאי להוסיף לתפריט חלבונים איכותיים מן החי עוף ביצים
    במידה כמובן בכדי לא להכביד על הכליות ולא להעלות סוכר באופן דרסטי(גם חלבון זקוק לאינסולין לשם כניסה לתאים)

    חשוב לזכור צריכה לא מספקת של חלבון בגיל המבוגר גורמת לשלל בעיות פיחות במסת העצם דלדול שרירים תגובה חיסונית לוקה חולשה כללית ואף דיכאון...

    הגוף האנושי הוא מכונת חלבונים אנזימים רקמות שרירים תאים מוליכים עצביים וכו וכו הכל מסונטז מחומצות אמינו
    הם אבני הבניין לכל הגוף ותוצאותיו

    חשוב לזכור ולצרוך בהתאם למסת גוף הוצאה אנרגטית תפקודי כליות וייעדי בריאות ספציפיים

    שבת המלכה שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו