מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הפחתת מינון איזמפיק+ מה מינון מינימלי להפחתת משקליעל31/07/2021
שלום דר',
התחלתי לפני 3 וחצי שבועות בהתוויה להפחתת משקל בלבד, 0.5 מג היה המינון אליו הרופא שאף להגיע.
שבוע ראשון 10 קליקים- פחות תיאבון, קצת בחילות. יופי.
שבוע שני 20- בחילות, כאב ראש וקצת סחרחורת יום יומיים אחרי הזריקה. סביר.
פה ביקרתי אצל הדיאטנית, הפחתה של חצי קילו, לא משמעותי, אם כי ביום ראשון של מחזור אז יתכן שהפחתתי מעט יותר.
שבוע שלישי כבר 0.5- תחושת מחלה עם עייפות, כבדות, בחילות. לא טוב לתפקוד נורמלי.
שבוע רביעי 0.5- מזריקה בערב מאוחר, סחרחורת קלה בלילה, ביום לאחר הזריקה בחילות וחוסר תיאבון עם תחושת מחלה של עייפות וקושי להתניע, בערב הקאתי ושלשלתי באופן חריף, כמו שאפילו סלמונלה לא גרמה לי להגיב. השלשולים הקשים נמשכו עד למחרת בצהריים, ואז נותרה רק תשישות ובחילות להמשך היום ועייפות קלה יותר עוד יומיים.
לא יודעת כמה והאם ירדתי בשבועיים אלו במשקל באמת ולא בנוזלים.
הרופא המליץ לרדת חזרה מה37 קליקים אל 20 קליקים שהם 0.25 מג.
האם לרדת מיידית בזריקה הבאה עוד 4 ימים למינון זה?
קראתי פה שאת בעד מרווחים של 5 קליקים בעליה, האם גם בירידה? (בסוגריים אם עוד פעם אגיב ככה לזריקה כנראה שלא אוכל להמשיך בה)
כמו כן, להפחתת משקל האם ה0.25 מספיק?
אוכלת הרבה פחות מן הסתם, שלא לומר צמה (לא המטרה שלי אבל לעיתים קשה לאכול), מתעמלת כל חיי, ברגיל הליכות פלוס 2-3 פעמים בשבוע יוגה ופילאטיס, כשלא צריכה לבטל בגלל בחילות );
תודה לך על השירות הנפלא שאת עושה פה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליעל
ד''ר מאיה איש שלום02/08/2021תודה על הפרגון. בירידה אין צורך לבצע בהדרגה. והיתי מנסה אפילו 15 קליקים לאור ההרגשה שלך לא ממהרת להעלות. לא מעלה אם יש תופעות לואי. כלומר נשארת על 15 קליקים אפילו מספר שבועות עד שתופעות הלואי חולפות ואכן אני בעד להעלות ב-5 קלייקים כשמעלים.
כל זאת בערבון מוגבל כי לא ראיתי אותך ולא בדקתי אותך אבל ממה שאת מתארת נשמע שחייבים להוריד מנון
התרופה אמורה להוריד תאבון ולא לגרום לתחושת מחלה אלו תופעות לואי שאפשר להמנע מהם/להפחית אם מעלים את המנון יותר בהדרגה
תרגישי טוב
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך על אוזמפיק
יעל03/08/2021תודה רבה דר, והאם חייבים לשאוף להעלות מינון ל0.5 מג או 1 מג להפחתת משקל אופטימלית ומקסימלית, או שאפשר להישאר במקום/ מינון שמסייע בויסות תיאבון ולא חייבים להעלות מינון? כי הבנתי שבמחקרים מינון גבוה עזר להורדה המיוחלת של 15% במשקל..
כמו כן קראתי שכתבת דגש על פעילות גוםנית כנגד משקל/תנגטדה. מדוע דווקא סוג פעילות זה חשוב עם אוזמפיק? יש חשש כלשהו לפגיעה במסת שריר?
ושאלה נוספת- האם אוזמפעק תורם במשהו נוסף לבריאות למי שאינט סוכרתי, למשל סיוע בהורדת כולסטרול?
אלף תודות מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה ליעל
ד''ר מאיה איש שלום05/08/2021התגובה לאוזמפיק היא אישית, יש אנשים שכבר במנון של 0.25 מג' יורדים 10 קג' ויש כאלו שרק ב1 מג' רואים תגובה משמעותית מבחינת משקל. הבסיס לשנוי הוא שנוי בהרגלי חיים
בכל ירידה במשקל יש חשש מאובדן מסת שריר, ולכן חשובה גם פעילות של תנגודת שיכולה להעלות את חלוף החומרים במנוחה
אוזמפיק גם אנטידלקתי בסוכרתיים יש עדויות שהוא אנטיטרשתי הנושא בבדיקה גם בלא סוכרתיים, משפר רמות כולסטרול ולחץ דם
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המקיפה!
יעל05/08/2021* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש להוסיף לתפריט חלבונים מן החי
אודי06/08/2021למניעת אובדן שריר בנוסף לאימוני התנגדות כדאי להוסיף לתפריט חלבונים איכותיים מן החי עוף ביצים
במידה כמובן בכדי לא להכביד על הכליות ולא להעלות סוכר באופן דרסטי(גם חלבון זקוק לאינסולין לשם כניסה לתאים)
חשוב לזכור צריכה לא מספקת של חלבון בגיל המבוגר גורמת לשלל בעיות פיחות במסת העצם דלדול שרירים תגובה חיסונית לוקה חולשה כללית ואף דיכאון...
הגוף האנושי הוא מכונת חלבונים אנזימים רקמות שרירים תאים מוליכים עצביים וכו וכו הכל מסונטז מחומצות אמינו
הם אבני הבניין לכל הגוף ותוצאותיו
חשוב לזכור ולצרוך בהתאם למסת גוף הוצאה אנרגטית תפקודי כליות וייעדי בריאות ספציפיים
שבת המלכה שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

