אוזמפיק כמה תכלס יש במזרק של 0.25 ? והאם מזרק של 1 אפשרי לכוון ל 0.5

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • אוזמפיק כמה תכלס יש במזרק של 0.25 ? והאם מזרק של 1 אפשרי לכוון ל 0.5
    משה ציד
    08/09/2021

    היי
    התחלתי לקבל להרזייה את התרופה אוזמפיק
    הגעתי למנה האחרונה של ה 0.25 (נאמר לי לקחת 4 מנות ) אך אני רואה שיש המון נוזל עדיין בפנים.
    בנוסף אני רןצה לקנות את ה 1 מ״ג ולכוון ל 0.5 זה אפשרי?
    איפה ניתן לקנות מחטים נוספות ?
    והאם טישטוש ראיה זאת תופעת לוואי?

    תודה מראש
    משה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש עוד 4 מנות ואפשר להעלות את המינון בהדרגה

    ד``ר מאיה איש שלום
    09/09/2021

    בהחלט יש שם עוד 4 מנות אפשר להעלות את המנון בהדרגה להזריק כל פעם הזרקות כפולות. להזריק למשל 0.25 ולהוסיף 5 קליקים. אחכ 0.25 ועוד 10 קליקים בשבוע שאחרי ואז כבר לא תשאר כמות משמעותית של חומר
    ואז כשאתה עובר למזרק של ה1 מג' אם אין תופעות לואי להתחיל מ35 קליקים שזה קרוב ל0.5 מג' ולהעלות כל שבוע ב5 קליקים אם אין בחילות כאבי בטן או שלשולים
    לא ידוע לי שהזריקה יכולה לעשות טשטוש ראיה מציעה לפנות לרופא עינים בהקדם.
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו