מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ארועי היפו מרובים לאחר לידהנטעלי09/09/2021
שלום, אני כ3 חודשים אחרי לידה, מניקה הנקה מלאה. מהלך ההריון היה עם סכרת הריון. לאחרונה חווה ארועי היפו בהם הסוכר מגיע ל55 במדידה ביתית. בהעמסת סוכר 75 סוכר בצום תקין ואחרי שעתיים מצביע על טרום סוכרת (ערך של 144). קבעתי תור לייעוץ אך אשמח לדעת עם איזה בדיקות כדאי להגיע כדי שהייעוץ יהיה כמה שיותר יעיל. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם אירועי ההיפו סמפטומטיים ומלווים בהרגשה
ד''ר מאיה איש שלום09/09/2021האם ארועי ההיפו סמפטומטיים? כלומר מלוים בהרגשה כלשהי? האם מתועדים במד סוכר רציף או במדידת סוכר מהאצבע (עם טיפת דם גדולה ויד יבשה)
האם קשורים לאוכל או מתרחשים גם באמצע הלילה ללא קשר לאוכל
אם קשורים לאוכל בדרכ מקובל להפחית צריכה של פחמימות פשוטות ולעיתים להעזר בתרופות נוספות שחלקן לא אדאליות בהנקה, אם לא קשורים לאוכל (מתרשים גם באמצע הלילה) אז מחייב ברור נוסף ואז אני צריכה להתרשם קלינית.
היתי שוקלת בנתיים להתחבר למד סוכר רציף אם אין לך כדי שנראה אם יש גם ארועים בלילה.
לראות תפקודי תריס עדכניים, ספירת דם המוגלובין A1C, אלקטרוליטים תפקוד כליתי אנזימי כבד. פרופיל לפידים.
אם יש אפשרות להבדק בזמן היפו במעבדה אז כדאי לבדוק סוכר אנסולין C PEPTIDE וגם נוגדנים לאנסולין.
קשה לי לדעת מה הברור האופטמלי מבלי לקבל את התמונה הקלינית המלאה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאירועי ההיפו סימפטומטיים חום רעד הזעה
נטעלי12/09/2021ארועי ההיפו סימפטומטיים, אני חשה חום, רעד, הזעה וחולשה כללית שעוברת כשאני אוכלת משהו מתוק או פחמימתי. נראה שהארועים מגיעים לאחר כמה שעות ללא אוכל, אם כי היה ארוע קצת אחרי שאכלתי ארוחה ללא פחמימות כאשר 3-4 שעות לפני כן אכלתי פחמימה ריקה. לגבי בדיקות, ערך ה a1c שלי הוא 5.7, האם לבקש עוד הפניות מרופאת המשפחה? האם כדאי להגיע לייעוץ איתך לאחר שעשיתי ניתור רציף? אני כרגע שומרת על דיאטה כמו בזמן ההריון ולא היו ארועי היפו בימים האחרונים אם כי היו מספר מדידות עם ערך גבוה מהרצוי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תיאור מחשיד להפוגלקמיות ראקטיביות לפחמימות
ד''ר מאיה איש שלום12/09/2021לפי מה שאת מתארת בהחלט מחשיד להפוגלקמיות ראקטיביות לפחמימות ואם הן נעלמות תוך הקפדה על הגבלת פחמימות זה גם מחזק את הסברה
בעיקר אם אין ארועים באמצע הלילה (שאינם קשורים לאכילה שעתיים שלוש לפני).
לא בטוחה שיש הכרח בעוד בדיקות/נטור סוכר רציף אם את בודקת סוכר אז זה נראה לי די מספיק.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

