ארועי היפו מרובים לאחר לידה

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • ארועי היפו מרובים לאחר לידה
    נטעלי
    09/09/2021

    שלום, אני כ3 חודשים אחרי לידה, מניקה הנקה מלאה. מהלך ההריון היה עם סכרת הריון. לאחרונה חווה ארועי היפו בהם הסוכר מגיע ל55 במדידה ביתית. בהעמסת סוכר 75 סוכר בצום תקין ואחרי שעתיים מצביע על טרום סוכרת (ערך של 144). קבעתי תור לייעוץ אך אשמח לדעת עם איזה בדיקות כדאי להגיע כדי שהייעוץ יהיה כמה שיותר יעיל. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אירועי ההיפו סמפטומטיים ומלווים בהרגשה

    ד''ר מאיה איש שלום
    09/09/2021

    האם ארועי ההיפו סמפטומטיים? כלומר מלוים בהרגשה כלשהי? האם מתועדים במד סוכר רציף או במדידת סוכר מהאצבע (עם טיפת דם גדולה ויד יבשה)
    האם קשורים לאוכל או מתרחשים גם באמצע הלילה ללא קשר לאוכל
    אם קשורים לאוכל בדרכ מקובל להפחית צריכה של פחמימות פשוטות ולעיתים להעזר בתרופות נוספות שחלקן לא אדאליות בהנקה, אם לא קשורים לאוכל (מתרשים גם באמצע הלילה) אז מחייב ברור נוסף ואז אני צריכה להתרשם קלינית.
    היתי שוקלת בנתיים להתחבר למד סוכר רציף אם אין לך כדי שנראה אם יש גם ארועים בלילה.
    לראות תפקודי תריס עדכניים, ספירת דם המוגלובין A1C, אלקטרוליטים תפקוד כליתי אנזימי כבד. פרופיל לפידים.
    אם יש אפשרות להבדק בזמן היפו במעבדה אז כדאי לבדוק סוכר אנסולין C PEPTIDE וגם נוגדנים לאנסולין.
    קשה לי לדעת מה הברור האופטמלי מבלי לקבל את התמונה הקלינית המלאה
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירועי ההיפו סימפטומטיים חום רעד הזעה

    נטעלי
    12/09/2021

    ארועי ההיפו סימפטומטיים, אני חשה חום, רעד, הזעה וחולשה כללית שעוברת כשאני אוכלת משהו מתוק או פחמימתי. נראה שהארועים מגיעים לאחר כמה שעות ללא אוכל, אם כי היה ארוע קצת אחרי שאכלתי ארוחה ללא פחמימות כאשר 3-4 שעות לפני כן אכלתי פחמימה ריקה. לגבי בדיקות, ערך ה a1c שלי הוא 5.7, האם לבקש עוד הפניות מרופאת המשפחה? האם כדאי להגיע לייעוץ איתך לאחר שעשיתי ניתור רציף? אני כרגע שומרת על דיאטה כמו בזמן ההריון ולא היו ארועי היפו בימים האחרונים אם כי היו מספר מדידות עם ערך גבוה מהרצוי. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיאור מחשיד להפוגלקמיות ראקטיביות לפחמימות

    ד''ר מאיה איש שלום
    12/09/2021

    לפי מה שאת מתארת בהחלט מחשיד להפוגלקמיות ראקטיביות לפחמימות ואם הן נעלמות תוך הקפדה על הגבלת פחמימות זה גם מחזק את הסברה
    בעיקר אם אין ארועים באמצע הלילה (שאינם קשורים לאכילה שעתיים שלוש לפני).
    לא בטוחה שיש הכרח בעוד בדיקות/נטור סוכר רציף אם את בודקת סוכר אז זה נראה לי די מספיק.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו