שימוש בסקסנדה עם הסטוריה של גידול פפילרי בבלוטת התריס

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש בסקסנדה עם הסטוריה של גידול פפילרי בבלוטת התריס
    א47
    20/11/2021

    אני בן 47. התחלתי להשתמש בסקסנדה השבוע עקב המלצת רופאת המשפחה. לפני שנה עברתי כריתה של אונה ימנית בבלוטת התריס עקב גידול מיקרוקצינומה פפילרית שלא פרץ את הקופסית (Papillary Carcinoma, 0.9 cm largest dimension, no extra thyroid or vascular invasion, margins are free.). אני בביקורת מאז וביוני אחרון הבדיקות (דם וולטראסאונד) הראו כי אין עדות להשנות הגידול הפפילרי בבלוטת התריס. קראתי באינטרנט כי יש אזהרת שימוש בסקסנדה לבעלי הסטוריה של גידולים ממאירים בבלוטת התריס וזה ממש הלחיץ אותי. נראה שהסקסנדה עובדת (הורידה את התחושת הרעב באופן משמעותי). האם עלי להפסיק את השימוש או שאין בעיה? אודה לחוות דעתך בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נדיר שסרטן פפלרי מבטא קולטנים לGLP1

    ד''ר מאיה איש שלום
    20/11/2021

    האזהרה מתיחסת לגידול מסוג מדולרי. והיא מבוססת על מידע במכרסמים בלבד מכוון שאין שום עדות להגדלת סכון לסרטן מדולרי או התפשטותו בבני אדם אך בשל המידע במכרסמים נוקטים משנה זהירות בבני אדם. הכוונה היא לסרטן מדולרי ולא פפלרי. נדיר שסרטן פפלרי מבטא קולטנים לGLP1 אך אין שום אזהרה או הוכחה לסכנה במטופלים עם סרטן פפלרי
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו