הורמונים גיל המעבר

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • הורמונים גיל המעבר
    לילי
    16/02/2023

    שלום דר מאיה
    בגלל נסיונך כאנדוקרינולוגית
    אבקש לדעת, כאשר אישה מסיימת עם גיל המעבר, האם ההורמונים שרמתם יורדת, האם זה לא מגיע לרמת הורמונים כמו של ילדה בסופו של דבר?
    אני שואלת בגלל התופעות לוואי מכל השינוי זה והתסמינים המתישים, אין באפשרוני ליטול הורמונים לכן רוצה לדעת למה יש ככ הרבה זמן תסמינים? הרי הרמה בדם ובהפרשה במוח לא חוזרת לרמה המקורית שהיתה לי בתור ילדה?
    רוצה לדעת שזה ייגמר כל זה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורמונים גיל המעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבעיה הוא השינוי ועצם המחסור לאחר מצב של חשיפה

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/02/2023

    הבעיה הוא השנוי, עצם המחסור לאחר מצב של חשיפה לרמה מסוימת בהורמונים ובנוסף אולי גם העליה בהורמוני ההפופיזה בשל תת תפקוד של השחלה יתכן שהיא גם תורמת.
    בעקרון היום יש מעט סיבות להמנע ממתן הורמונים (סרטן שד פעיל, קרשתיות יתר על רקע מולד) אולי את לא חייבת להמנע מהורמונים?
    בנוסף ישנם טיפולים תרופתיים נוספים (SNRI, SSRI אנאלוגים לGABA וטיפולים נוספים, חלקם אף במחקר קליני) שיכולים לסייע עם גלי החום והפרעות השינה במידה ואכן יש להמנע מנטילת הורמונים.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו