מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקת סוכר במד סוכרשל.ב21/03/2023
שלום רב
אתמול בלילה אכלתי כמות סוכר ופחמימות מאוד מאוד גדולה ארוחת שחיתות והחלטתי למדוד סוכר שעה אחרי אוכל היה 87 שעתיים אחרי היה במספר מדידות 117,114.
ובבוקר( אחרי שינה של 3 שעות ) ובצום של 8 שעות החלטתי לבדוק מספר פעמים ויצא 90,107,102,95,94 בבדיקות אחד אחרי השני במספר אצבעות על מנת לראות את האמינות של המכשיר,אחרי 8 וחצי שעות צום יצא 88.
המכשיר הוא פריסטייל אופטיום ניו.
תמיד אחרי 12 שעות יוצא בין 70-87.
1.האם ייתכן שאחרי 8 שעות יוצא יותר מאשר אחרי 12 שעות?
2.האם זה קשור לכמות האדירה של האכילה בלילה שלפני השינה?
והאם זה מתאים למצב טרום סוכרת?
3.מה אמינות המכשיר לאור התוצאות הסותרות לאחר 8 שעות?
יש לי עודף משקל לפי bmi של 16 קילו בעבר הייתה השמנה חולנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת סוכר במד סוכר
של.ב21/03/2023שכחתי לציין גיל 28
והכמות סוכר שנאכלה הייתה קרוב ל25- 30 כפיות סוכר בערך ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לשל.ב
ד''ר מאיה איש שלום25/03/2023הערכים שציינת תקינים ברובם. יכולה להיות שונות של עד 15% מבדיקה לבדיקה וזה נחשב בגדר סטיה סבירה של המכשיר.
אפשר לשקול גם השלמה של המוגלובין מסוכרר
כמובן שהפחתת צריכה של פחמימות בפרט פשוטות ופעילות גופנית סדירה מקטינים את הסיכון לפתח סוכרת במעל 50%.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסטייה של 15 אחוז במכשיר יש משמעות
של.ב26/03/2023לסטייה של 15 אחוז במכשיר יש משמעות גדולה באבחנה מבדלת בין מצב IGT לבין מצב תקין...
איזה מכשיר היום את מכירה שהוא הכי הכי מדוייק יותר מכל המכשירים??
והאם יש מכשיר שהוא מדוייק ללא שום סטייה בכלל כמו במעבדה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לשל.ב
ד''ר מאיה איש שלום30/03/2023נכון אבל ככל שמודדים יותר מקבלים תמונה מלאה.
לא ידוע לי שיש מכשיר שהוא מדויק משמעותית יותר מהאחרים, פריסטייל לייט דורש נפח דם קטן יותר לבדיקה, שמעתי שמדידות מחלק ממכשירי אקוצק היו גבוהות יותר בהשואה למכשירים אחרים
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

