הורמונים וטרום גיל מעבר

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • הורמונים וטרום גיל מעבר
    ליה
    07/06/2023

    שלום וברכה לך
    רציתי לשאול מה הסיכוי שבגיל 43 וחצי יהיה תסמין יחיד בודד של פעימות מוקדמות בלב אבל הווסתות המחזוריות כמו שעון כל חודש בול בזמן .. אילו בדיקות דם הורמונליות יכולות לסייע באבחון טרום גיל מעבר ? אין גלי חום, תסמין בודד הוא הפרעות קצב לאורך החודש, TSH 5, השימוטו 71, T3 ו T4 בטווח הנורמה תקינים, .. בדיקות קרדיולוגיות תקינות לחלוטין! אז חשבתי על כיוון טרום גיל מעבר היות ובדיקות קרדיולוגיות תקינות, תסמינים יחידים קבועים ולא משתנים הם מיגרנה והפרעות קצב כל חודש שבוע של הביוץ לפני ואחרי וגם אחרי ולפני ווסת, אשמח למענה תודה רבה לך מקרב לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורמונים וטרום גיל מעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך עדכון ברשותך בבקשה 🙏

    ליה
    08/06/2023

    לדעתך אם תפקודי קרישה ודימר וטרופונין תקינים
    אין סכנה לדום לב ? יש מיגרנות לאורך החודש מלוות ברצף של פעימות מוקדמות מפחידות שלא תופסים באקג .. לופ רקורדר חודשי מצריך טלפון קווי רגיל שאין לי. הורמונים שבודקים יכולים להשפיע תנודות הורמונליות על הקצב לב ..
    אני פוחדת שזה טרום גיל מעבר ולכן פוחדת מדום לב בגלל זה למרות בדיקות דם ואקו תקינות, המיגרנות בליווי הפעימות מוקדמות ברצף שנמשכות חמש שניות וחוזרות לקצב רגיל לחצי דם נמוכים אצלי תמיד תמיד שנים שנים 100 על 70 חוסמי בטא אסור לי כי הדופק שלי תמיד בסביבות 55-60 גם כשהפעימות מוקדמות קורות לחמש שניות לאורך החודש.. מפחיד. זה כבר שנה ככה.. ואני בת 43 וחצי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לליה

    ד''ר מאיה איש שלום
    10/06/2023

    אינני קרדיולוגית אך ממה שידוע לי פעימות מוקדמות בפרט אם הן ממקור עליתי אינן מעלות סיכון לדום לב. תפקודי קרישה ודידמרם לא יכולים לנבא את הסיכון לדום לב. לרב דום לב מתרחש בעקבות התקף לב/הפרעת קצב חדרית מסוכנת. אם באקג בסיסי הכל תקין זה סימן טוב. אפשר לשקול בצוע מבחן מאמץ אם יש גורמי סכון נוספים כגון עודף משקל/כולסטרול מוגבר/יתר לחץ דם.
    אם יש גורמי סכון חשוב לאזנם
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו