מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הורמונים וטרום גיל מעברליה07/06/2023
שלום וברכה לך
רציתי לשאול מה הסיכוי שבגיל 43 וחצי יהיה תסמין יחיד בודד של פעימות מוקדמות בלב אבל הווסתות המחזוריות כמו שעון כל חודש בול בזמן .. אילו בדיקות דם הורמונליות יכולות לסייע באבחון טרום גיל מעבר ? אין גלי חום, תסמין בודד הוא הפרעות קצב לאורך החודש, TSH 5, השימוטו 71, T3 ו T4 בטווח הנורמה תקינים, .. בדיקות קרדיולוגיות תקינות לחלוטין! אז חשבתי על כיוון טרום גיל מעבר היות ובדיקות קרדיולוגיות תקינות, תסמינים יחידים קבועים ולא משתנים הם מיגרנה והפרעות קצב כל חודש שבוע של הביוץ לפני ואחרי וגם אחרי ולפני ווסת, אשמח למענה תודה רבה לך מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך עדכון ברשותך בבקשה 🙏
ליה08/06/2023לדעתך אם תפקודי קרישה ודימר וטרופונין תקינים
אין סכנה לדום לב ? יש מיגרנות לאורך החודש מלוות ברצף של פעימות מוקדמות מפחידות שלא תופסים באקג .. לופ רקורדר חודשי מצריך טלפון קווי רגיל שאין לי. הורמונים שבודקים יכולים להשפיע תנודות הורמונליות על הקצב לב ..
אני פוחדת שזה טרום גיל מעבר ולכן פוחדת מדום לב בגלל זה למרות בדיקות דם ואקו תקינות, המיגרנות בליווי הפעימות מוקדמות ברצף שנמשכות חמש שניות וחוזרות לקצב רגיל לחצי דם נמוכים אצלי תמיד תמיד שנים שנים 100 על 70 חוסמי בטא אסור לי כי הדופק שלי תמיד בסביבות 55-60 גם כשהפעימות מוקדמות קורות לחמש שניות לאורך החודש.. מפחיד. זה כבר שנה ככה.. ואני בת 43 וחצי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לליה
ד''ר מאיה איש שלום10/06/2023אינני קרדיולוגית אך ממה שידוע לי פעימות מוקדמות בפרט אם הן ממקור עליתי אינן מעלות סיכון לדום לב. תפקודי קרישה ודידמרם לא יכולים לנבא את הסיכון לדום לב. לרב דום לב מתרחש בעקבות התקף לב/הפרעת קצב חדרית מסוכנת. אם באקג בסיסי הכל תקין זה סימן טוב. אפשר לשקול בצוע מבחן מאמץ אם יש גורמי סכון נוספים כגון עודף משקל/כולסטרול מוגבר/יתר לחץ דם.
אם יש גורמי סכון חשוב לאזנם
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

